ik had het gedaan als het had gekund... het recht om te zeuren is me wat waard gewoon niets zeggen is toch niet liegen
Zo heb ik twee nachten geleden mijn man (die diep in slaap was) op zijn donder gegeven omdat zijn telefoon geluid bleef maken. Nadat hij slaapdronken had gekeken, kon hij niks vinden... bleek het de mijne te zijn.
O ha ha...wel een beetje grappig Wij hebben trouwens een oven die kun je pas voorverwarmen als je de deur open hebt gedaan en weer dicht. Ik vond dat altijd erg irritant...maar snap nu waarom het toch wel handig is
Haha sorry.. Zou ook een actie voor mij kunnen zijn.. Ik laat altijd het sterilisatiebakje op de combi magnetron/oven staan.. Is ook al geregeld gebeurt dat de oven dus aanstond met bakje er op
Hier ook eens gebeurt met de flessen, helaas was de sterilisator ook al begonnen smelten.. Vette pech
Hahah dat heb ik ook een keer gehad, ik leuk de oven voorverwarmen op 200 graden.. is ie warm dus wil ik mn eten erin zetten, staat de sterilisatie bak er nog in helemaal schuin gesmolten oepss!
Haha! Oeps! Gelukkig moet bij onze oven eerstde deur open voor ik hem aan kan zetten èn zit ie op ooghoogte, dus misschien zorgt dat dat het mij straks niet overkomt...
Hahaha oeps... Geluk bij een ongeluk kan er in mijn magnetron geen sterilisator, en de oven is geen combi. Boven zou het wel kunnen maar de magnetron die we daar neergezet hebben voor de nachtleven toen der tijd gebruiken we niet voor steriliseren.