Hoi allemaal, Mijn naam is Linda, ben 24 jaar oud en woon samen met mijn vriend Steven (25) in de buurt van Utrecht. In januari heb ik mijn Mirena spiraaltje er uit laten halen na 1,5 jaar en sinds gister ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben! Vrij snel gegaan dus, maar dus nog maar heel pril. Hopelijk gaat alles goed de komende tijd, even afwachten dus. groetjes Linda
Hoi linda van harte gefeliciteerd met je zwangerschap geniet er lekker van voor je het weet ben je 9 maand verder. en welkom natuurlijk op deze forum
Hallo, Ik ben 27 en enkele dagen overtijd. de zwangerschapstest geeft een licht streepje. ben dus nog niet helemaal overtuigt ( zou ik dat wel moeten zijn) : Linda gefeliciteerd met je zwangerschap
Hey zonnetje. Een streep is een streep zou ik zeggen. Maar als je twijfeld doe je gewoon nog een test, misschien dat dan je HCG waarde weer wat gestegen is en de streep misschien weer wat duidelijker word. Of je zou de digitale Claer Blue moeten proberen, is meteen duidelijk of je wel of niet zwanger bent. Ik zal je maar alvast heel voorzichtig feliciteren. @Linda: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Heerlijk dat het zo snel raak is voor je. Ga er maar lekker van genieten.