Hallo!!! Ik ben hier enige tijd actief lid geweest maar ik ben mn inloggegevens kwijt dus doe ik het gewoon opnieuw hihi Ik ben Denise,24 jaar en mama van een dochtertje van bijna 3!(morgen is ze jarig hihi) Momenteel ben ik zwanger van de kleine van mn vriend en mij. Geheel onverwachts maar ontzettend welkom. Ben dit jaar met bijna 13 weken mijn lief klein kindje verloren dus het is echt een mega kado dat ik nu zwanger blijk te zijn van mijn nieuwe vriend. Voor mij niet meer mijn nieuwe vriend maar mn vaste partner maar voor sommige is hij nog nieuw(zoals familie die ik niet zo vaak zie) Ik kom hier weer gezellig meekletsen nu ik weer zwanger ben en uiteraard melden als ik bevallen ben. Wat nog een poos gaat duren want wij denken dat ik rond 10 juni ben uitgerekend maar er word nog getwijfeld tussen 31 mei of 10 juni omdat we niet precies weten wanneer ik zwanger ben geraakt want ik was vorige week immers gewoon nog ongi Dus ik kan dus of net in week 6 zitten of in week 9. Een termijn echo op de 19e zal het uitwijzen Groetjes,Denise
welkom! Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje en natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!