heel actief en aanwezig!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ladyw, 18 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ja vervelend heh ;) en hij is super lief, maar zo druk en alles willen ontdekken en ik ben ook heel consequent, maar dat maakt hem niks uit. als hij op de gang heeft gezeten(een halve minuut) is hij even verdrietig en daarna gaat hij vrolijk verder ;). En ook afleiden helpt maar soms haha. hopelijk verandert het nog ;)

2. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    ja naar buiten gaat nog niet echt omdat hij nog niet los loopt ;) beetje nat met dit weer! Wel ga ik eens met hem naar een binnenspeeltuin met ballenbak enzo. vindt hij geweldig!! Gelukkig maakt ons zoontje niet veel speelgoed kapot. Maar we hebben ook niet veel speelgoed wat kapot kan ! haha duplo, boekjes met harde kaft, houten puzzels, en v-tech en fisher price speelgoed :)

3. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Nee dat weet ik ook wel dat ik niet de enige ben hoor ;) , maar soms frustreerd het me wel dat hij niet gewoon ff rustig kan doen :). Uit een gewone beker drinken doet hij dan weer wel met z'n 14 maanden ;) haha, maar eenmaal uit de kinderstoel is het een stuiterballetje hihi

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Straks in het voorjaar als hij naar buiten kan, dat is zoooo fijn! Gelukkig kunnen wij het nu ook, laarzen aan en spetteren in de plassen:D

Ik bedenk me nu trouwens dat ik het bij mijn zoontje al vroeg zag. Half jaar oud en we waren bij een collega op bezoek met een meisje van dezelfde leeftijd. Zij heeft 2 uur lang in een wipstoeltje rustig om haar heen zitten kijken, terwijl mijn zoontje helemaal druk lag te spelen op een speel mat met allemaal speeltjes! En aandachtig trekken, toen al:D

5. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Haha dat heb ik ook. Héél consequent etc, maar hij doet precies wat hij zelf wil. Toevallig is hij dit weekend bij opa en oma geweest en die liepen daar ook tegen aan. Tis gewoon een pittig mannetje die precies weet wat hij wel of niet wil. Maar ow zo vermoeiend. Vraag me soms af waarom hij oortjes heeft gekregen, hij gebruikt ze toch niet ;)

Deel Deze Pagina