Negatieve test maar toch zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by annikaxoxox, Sep 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annikaxoxox

annikaxoxox Nieuw lid

Sep 5, 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nieuw op dit forum maar hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen zodat ik met minder in onzekerheid zit. Ik heb gisterochtend de eerste zwangerschapstest gedaan, deze sloeg negatief uit. Maar nu vroeg ik me af, is het überhaupt al wel betrouwbaar om zo vroeg een test te doen? Over 2 weken hoort mijn menstruatie pas te zijn. Maar ik heb nu al last van de volgende klachten:
    Een opgeblazen gevoel in de buik, het gevoel alsof mijn baarmoeder groter wordt.
    Ochtend misselijkheid.
    Gevoelig voor geuren.
    Chagrijnig, kan niet veel hebben.

Ik hoor ook vaak dat als vrouwen een vermoeden hebben dat ze zwanger zijn ze dat ook al kunnen aanvoelen. Dit heb ik nu ook.

Heeft iemand hier ook ervaring mee of zou iemand mij advies kunnen geven?

Annika

2. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

Aug 13, 2015
    404
    0
    0
    2 weken voor je menstruatie is je eisprong, dus je kunt nu nog niet zwanger zijn. Evt. kwaaltjes merk je pas een paar dagen voor de eisprong.

3. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

Jan 20, 2015
    3,312
    1,894
    113
    Female
    2 weken is ook veelste vroeg om te testen meid.je moet toch even geduld hebben.

4. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

Aug 14, 2015
    3,160
    570
    113
    Ben je zeker van je cyclus? Normaal ovuleer je 2 weken voor je verwachte menstruatie en als je bevrucht bent nestelt het eitje tussen 6 tot 10 dagen na die tijd zich in, daarna kun je pas een zwangerschapstest doen. Succes!

5. San1984

San1984 Fanatiek lid

Apr 26, 2012
    1,066
    0
    0
    Ik zou over 2 weken nog een keer testen. Ik vrees dat je nu nog te vroeg test.

6. Nasan

Nasan Actief lid

Jan 24, 2014
    181
    0
    0
    De klachten kunnen inderdaad ook van een eisprong komen.

En zowieso, het gevoel dat je baarmoeder groeit, daar is het al helemaaaal te vroeg voor nog...

7. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

Sep 2, 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Klachten kunnen niet zijn van een zwangerschap als over 2 weken pas je nod is. Dan zijn ze eerder van een eisprong, maar wat ik ook nergens terug lees. Hoe zeker ben je van je cyclus? Hoe lang van AC af?

8. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

Feb 25, 2015
    2,612
    996
    113
    Wat hiervoor al gezegd is... Als over 2 weken je menstruatie moet komen, dan zit je nu rond je eisprong en kun je dus zeker niet zwanger zijn!

9. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

Jan 18, 2015
    3,122
    2,821
    113
    Female
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Ik denk idd ook dat je klachten bij je eisprong horen... Want die komt pas twee weken voor je menstruatie...

Je bent ongeveer maar 12 uur echt vruchtbaar nadat je ei is gesprongen... Dus als je niet zwanger wilt raken moet je nu goed letten op je voorbehoedsmiddelen...😀

10. 26mei

26mei Fanatiek lid

Sep 22, 2013
    1,973
    330
    83
    2 weken voor nod is idd te vroeg. Grote kans dat je de eisprong voelt.

Maar wat je zegt over je zwanger voelen voor dat je positief test ken ik wel. Had ik bij mijn dochter ook. Wist het zo zeker maar de test was wit. Dag erna toch een mooie streep gekregen.

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dit heb ik inderdaad ontelbare rondes gehad. Maar ik bleek helaas niet zwanger.

Symptomen zeggen trouwens ook vaak niks. Zwangerschapssymptomen komen erg overeen met menstruatiesymptomen namelijk. Ook hebben veel vrouwen in de ronde dat ze zwanger bleken te zijn, juist helemaal nergens last van, terwijl ze anders elke ronde van alles bleken te voelen.
    Je hoeft namelijk helemaal niks te voelen. Men denkt altijd maar van alles te moeten voelen als je pril zwanger bent.

Maar ik zou eerst eens goed gebruik maken van je eisprong waar je deze klachten van hebt. En daarna gaan duimen en hopen dat je zwanger bent

Succes!

Share This Page