Heel bang voor morgen, als ik de miskraam moet opwekken

Discussie in 'Miskraam' gestart door Elleke, 21 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebje082011

    beebje082011 Fanatiek lid

    29 jul 2011
    1.400
    253
    83
    Nadat het vruchtzakje eruit kwam werd gelijk het bloedverlies minder en was de pijn zo goed als weg. Dat was voor mij een teken dat het voorbij was. Dan wordt het te vergelijken met een menstruatie qua hoeveelheid.
    Of dat bij sommigen anders gaat durf ik niet te zeggen...
     
  2. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.812
    7.141
    113
    Vrouw
    Ik heb toen de 2e dosis ook ingebracht terwijl ik al flink bloedde. Heb wegwerp handschoenen aangedaan en het daarmee gedaan. Ik zou ze toch inbrengen als ik jou was. Ik heb vooral na de eerste dosis flink buikpijn en krampen gehad. Eigenlijk alleen die dag. De dagen erna af en toe wat zeurderig.
     
  3. Saby

    Saby Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.472
    1.213
    113
    Hoe is het nu?
     
  4. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Sinds vanmorgen kan ik zeggen dat het wat beter gaat met de buikpijn.
    Gisteren nog veel druk gehad, vanmorgen paar flinke steken, verder tot nu toe nog niet.
    Heb nog wel helderrood bloedverlies, maar als een menstruatie, maar kan het met 2 maandverband per dag af
     
  5. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.465
    3.453
    113
    Ik heb 16 mei te horen gekregen dat het hartje gestopt was met kloppen. Ik had gekozen voor curettage en moest 3 uur voor de ingreep )24 mei) 2 cytotec tabletten inbrengen. Dit keurig gedaan en vervolgens ben ik (hartstikke stom) gaan eten. Tja en dat mocht dus niet (wist ik wel, maar niet aan gedacht) dus de ingreep ging niet door. Nieuwe afspraak was maandag 30 mei. 's Middags krijg ik wat buikpijn en ja hoor...alles komt los. Volgende dag het ziekenhuis gebeld vanwege die afspraak op maandag. Ik mocht vrijdags komen voor een controle echo om te kijken of ik schoon was.

    Die vrijdag bleek dat het vruchtje wel al weg was, maar er zaten nog wel wat stolsels in de baarmoeder. Mijn gynaecoloog zei dat ze dit ook vaak genoeg zagen bij mensen die na 2 weken komen voor een controle echo. Ook zei hij dat deze stolsels vaak vanzelf nog wel verdwijnen, omdat ik pas net een paar dagen aan het bloeden was. En anders zou het met een volgende menstruatie wel meegaan. Ik hoefde geen nieuwe dosis cytotec in te brengen en ik hoefde ook geen curettage meer.

    Ik heb ongeveer 2 weken gevloeid en ongeveer 5/6 dagen buikpijn gehad, maar ik kon het zonder paracetamol af. Afgelopen week mijn 1e menstruatie weer gehad en daar waar ik dacht dat die heel heftig zou zijn, viel die juist reuze mee. Bloedverlies was zelfs minder dan anders.
     
  6. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Gisteren had ik een goede dag, maar kreeg net weer flinke buikpijn en een drukgevoel.. Ineens verloor ik weer een groot dik stuk taai weefsel.. Wordt zo onzeker van dit alles, is dit wel normaal zo lang!
     
  7. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Wat rot dat het vanmiddag weer minder goed ging. Volgens mij kan je inderdaad wel een week of 2 bloed verliezen, bij mij was het na een paar dagen al over dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Anders toch even met het ziekenhuis overleggen? Knuffel!
     

Deel Deze Pagina