9 wk en alsmaar honger??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ashleyy, 31 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ashleyy

ashleyy Actief lid

13 jul 2014
    244
    1
    16
    Hoi allemaal,

Het eten ging de afgelopen weken helemaal niet goed..ik verloor veel gewicht en braakte bijna alles eruit steeds. Ook lust ik niet veel meer .. ik wist wel dat je smaak kan veranderen maar zoo erg.. ik lust bijvoorbeeld bijna geen vlees meer en merendeels groenten ookal niet. Terwijl ik daar altijd zo dol op ben geweest, maargoed nu sinds een aantal dagen heb ik door en door honger ineens. Ik ben ten eerste niet meer gewend dat ik zoveel eet op een dag en ten tweede het lijkt wel alsof mijn lichaam zich niet vult :(.. ik eet dan twee boterhammen maar vervolgens een uur later voel ik me zo leeg dat je zou denken dat ik uren niet meer gegeten heb. Ik vind het bizar maar ergens ook juist weer goed want dan gaat mijn gewicht hopelijk weer ff wat omhoog en zal ik op demomenten dat ik zo uitgehongerd ben ook zeker gaan eten. Zijn er meerdere die hier last van hebben? iss toch gek.. van de een op andere dag kun je ineens achter mekaar gaan eten maar nog steeds wel beperkt in keuze hoor gezien ik veel dingen weer niet lus :D

2. Bloem1990

Bloem1990 Actief lid

21 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    Almere
    Voor mij wel herkenbaar hoor. Ik vind groenten en vlees nu ook écht niet lekker. In het begin had ik totaal geen honger, zat snel vol, enz. Afgelopen weken juist wel veel trek en snel honger. Soort inhaalslag misschien en zwanger zijn kost ook gewoon energie denk ik dan maar.

3. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Herkenbaar! Deze zwangerschap net even iets extremer dan tijdens de vorige zwangerschap ;)

4. ashleyy

ashleyy Actief lid

13 jul 2014
    244
    1
    16
    oke gelukkig klinkt dat voor jullie herkenbaar haha want ik begin mezelf steeds vreemder te gaan vinden...

5. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Je hebt wat in te halen denk ik ;) ik had het op jouw termijn nog niet zo want was misselijk tot de 16e week maar NU... soms zit ik met mn hand in een zak chips me af te vragen: wat zal ik hierna eens gaan eten? Gelukkig kom ik niet veel aan want ben echt onverzadigbaar ;)

6. ashleyy

ashleyy Actief lid

13 jul 2014
    244
    1
    16
    haha dat heb ik dan nog net niet maar nog geen uur later zit alweer uitgehongerd alsof mijn maag zich nooit gevuld heeft :p

Deel Deze Pagina