Hallo, Ik ben nu 11 weken zwanger van de 2e, en ik kan hem/haar al voelen! Dit is zo wonderlijk en vooral vroeg Ik ben er zeker van dat het mijn darmen niet zijn Wanneer voelde jullie de baby voor t eerst?
Ik voelde mijn dochter met 16 weken dat ik zeker wist dat het niets anders kon zijn. Vanaf 17 weken kon mijn man het aan de buitenkant al voelen. En vanaf 17 weken voelde ik haar ook elke dag en al vaak per dag.
Deze week voor het eerst, maar niet elke dag ofzo. Het is zo zacht dat ik er eigenlijk ook vaal niet op let en het dus niet mee krijg
14/15 weken aan de binnenkant en echt een paar weekjes later zag je het al aan de buitenkant en was het ook echt voelbaar. Mijn placenta ligt helemaal achteraan, dus vandaar dat ik ook vrij vroeg al veel bewegingen voelde.
Leuk he om je baby te voelen!! Dat maak n mens blij )) en trots bij mijn dochter voelde ik het bij 15 weken... zijn jullie ook zo benieuwd naar t geslacht?
18 feb pas?? das nog n tijdje idg minder als ik haha ik ben pas 11 weken zwanger ik moet nog 9 weken wachten, officeel dan haha sommige vrouwen weten het al heel vroeg he, ongelooflijk. Succes met je zwangerschap en geniet ervan!
Ik meen met 11 weken ook iets gevoeld te hebben. Denk dat het rond de 17 weken tot me doordrong dat het echt de baby was. Met 19 weken kon mijn man het ook duidelijk voelen.
Ik ben 15 weken zwanger van ons eerste kindje en denk toch dat ik hem/haar af en toe voel. een soort drukkend gevoel of wat plopjes wat soms wat verplaats. Maar zeker durf ik het nog niet te zeggen. Vind het zo spannend!
Rond de 16 weken voelde ik al wel wat gefladder in mijn buik. Zo'n 2 weken later ben ik het bewuster gaan voelen.
Met mijn eerste met 14 weken, daarna 2 weken niet en daarna volop. Placenta achter. Deze zws is mijn placenta achter. Met 14 weken paar keer een plopje en daarna pas vanaf deze week. En nu iedere dag meermaals wat plopjes. Deze baby voelde ik al wel heel snel "dansen" op mijn blaas. :O
Vanaf 16 weken voelde ik de kriebeltjes, vanaf 20 weken wat plopjes en vanaf 23 weken de echte schopjes en nu duwt en schopt hij er op los