Kan ik eindelijk ook zeggen dat ik zwanger ben! Afgelopen vrijdag was ik een week overtijd( afgelopen dinsdagavond al een test gedaan,die was negatief) Gisterenmorgen een test, en die was vet positief! Ik kan het nog steeds niet bevatten... Heb er zolang op moeten wachten, en nu eindelijk zwanger! Als alles goed mag gaan, dan ben ik op 2de kerstdag uitgerekend! Ik zag dat ik met vorig jaar aangemeld heb, en me ook heb voorgesteld, maar daar is het bij gebleven.. vanaf nu ga vaker te berichten..en lezen.. En ik hoop dat het onzekere gevoel dat ik heb snel weggaat ... en ik echt kan gaan genieten! Groetjes Marieke
Van harte geluk gewenst! Wat een onbeschrijflijk gevoel is dat, he? Weet er ook alles van Ik wens jou en je partner een hele goede en prettige zwangerschap toe!
GEFELICITEERD meid en geniet er lekker van! Probeer de onzekerheid maar van je af te zetten, dat probeer ik nu ook... Positief blijven denken en heerlijk genieten van je kleine hummeltje!
Ah dank jullie wel super lieve reacties allemaal ! En ik hoop inderdaad dat dit een beetje hoop geeft voor degene die ook al lang bezig zijn..weet echt zo goed hoe de onzekerheid is. Daarom is het nu ook echt moeilijk te bevatten allemaal! Zo erg dat ik vanmorgen nog een test gedaan heb,maar die is nog steeds positief!