Beste meiden, ik heb nu een dag of 3 gehad dat ik de baby minder voel als anders, lijkt ook wat doffer te zijn wat ik voelde. Mijn placenta ligt aan de voorkant van mijn buik. Nu sinds vanavond is er weer volop leven te voelen. Nu vroeg ik me af waarom dat 3 dagen minder is geweest? Ik heb gehoord dat, dat kan komen doordat de baby een groeispurt heeft, is dat zo? Mijn baarmoeder groeit ook hard zit nu bijna tegen mijn ribben aan. Het is zo dat ik nog niet elke dag leven moet voelen dat is pas vanaf 28 weken meen ik? Ben nu 25 weken. Herkent iemand dot toevallig ook? Heb het idee dat ze nu super hard gaat ineens....?! Bedankt voor het antwoordt en de moeite. Juffie
ik heb hetzelfde en ben ongeveer evenver als u! bijna een week lang rustig geweest, ik voelde hem wel maar minder nu beweegt ie ineens weer meer, zoals ervoor maar de bewegingen voelen wel anderser nu, alsof ik meer vet op mn buik heb ofzo? haha moeilijk te omschrijven, misschien omdat ie minder plaats heeft nu? maar tja na enkele dagen heel erg rustig is hij nu weer veel beweeglijker, gelukkig, volgens mij komt dat ook omdat ze een groeispurt hebben dan