hallo ik wil even me verhaal kwijt ik heb 5 maart me koper spiraal er uit laten halen en volgens mijn cyclus was ik 5 maart erg vruchtbaar maar klopt dat ook als die dag je spiraal er uit is gegaan misschien een hele rare vraag want de week erna ben ik dus wel erg moe,misselijk naar het tandenpoetsen,veel plassen,honger. nu hebben we wel 13 maart ( te vroeg) een test gedaan maar die was negatief. de week er na heb ik op 18 maart wat licht bloed verlies alleen met afvegen dat was maar 2 x ,de dag erna was het iets vaker, op 20 maart is het tegen de avond wat meer gewordn en werd donkerder van kleur, de volgende dag was het alweer minder en 22 maart was ik overal vanaf, en kan niet echt zeggen dat het net zo heftig is geweest als normaal bij me ongesteldheid. normaal ben ik dus een volle week ongesteld. ben nu nog wel moe ,en honger , veel plassen en me buik is aan het opzetten. maar ben ontzettend in twijfel of ik nog wel keer zal testen. ik moet wel zeggen bij me 1e kind was ik naar 5 a 6 weken gestopt te zijn met de pil zwanger alleen had ik toen nergens geen last van alleen op het einde van de zwangerschap moe. heeft iemand zoiets ook mee gemaakt en zal ik toch maar testen want ergens in me lichaam zegt iets dat ik wel zwanger ben hoor graag jullie mening hier over. dikke knuffff
Ik weet het niet. Het klinkt wel als een NOD maar de zekerheid heb je pas als je weer test. ik zou dan gewoon testen alleen om de onzekerheid weg tenemen