Pfffff elke dag rond 17:00 uur begint het.... Ik krijg het ijskoud. Loop met mn jas aan en eronder truien maar warm krijg ik het niet. Dan in bed ook weer koud koud koud. dikke broek, trui, sokken en een metalen kruik en nog heb ik het koud. "s morgens gaat het weer en 's avonds begint het weer.... Hoort dit er echt bij??? Verder heb ik 's avonds ontzettend last van zuur in mn maag en vreselijk boeren dat is toch nog niet zo snel??? Ik dacht dat dat meestal tegen het einde begon. Bij de eerste heb ik hier helemaal geen last van gehad....
ik heb het ook ontzettend koud!! en het is hier helemaal niet koud!! iedereen verklaart me compleet voor gek ik loop de hele dag met dikke vesten sjaals en dekens.... blijkbaar hoort het er echt bij.... of we krijgen de griep
Ja koud koud koud en niet warm krijgen, mijn man verklaard me voor gek! En het ook niet warm krijgen hè? Bbbbrrrrrr!!!! Hoort er wel echt bij! Zeggen ze....
Hoi . Ik ben pas 4+3 weken maarook ik heb het zo koud , maar ik ben ook vreselijk moe en dan krijg ik het ook altijd koud zelfs mijn man viel het op , die zegt dat ik altijd een straalkacheltje ben maaR toen hij gisteren tegen me aan kwam liggen , kwam hij letterlijk van een koude kermis thuis hahahahahaha
Komt me heel bekend voor! Ik heb het ook regelmatig koud! Maar ik heb ook wel vlagen van het tegenover gestelde... dan heb ik het gewoon heel kort zo verschrikkelijk warm...
Ook ik heb het koud, ja echt ontzettend koud. Ik ben pas 5+6 zwanger. Ik herken dit niet van vorige zwangerschappen. Bij de eerste zwangerschap had ik ook vanaf 5 weken erg last van maagzuur, nu (nog) niet.
Heel herkenbaar! Je beschrijft precies hoe ik me voel.. Ben trouwens ook erg misselijk en al een paar dagen knallende hoofdpijn! Maar voor t goede doel! Liefs!
Heel herkenbaar! Je beschrijft precies hoe ik me voel.. Ben trouwens ook erg misselijk en al een paar dagen knallende hoofdpijn! Maar voor t goede doel! Liefs! Dubbel!
Ohhh ik heb het in de eerste tijd van mijn zwangerschap ook zoooo bitter koud gehad. 2Truien aan, met een deken op de bank, dikke sokken aan en nog rillen als een rietje. Vooral 's avonds. Het gaat over hoor Goh...het brengt wat herinneringen terug dit ...
Jaaah echt koud brr kan wel op de verwarming gaan zitten... en zuurbrand ook herkenbaar. Maar de vorige keer had ik daar pas na 13 wk ofzo last van. Nu soms als ik in bed lig al.
Ik heb dat dus ook gehad, dat ik de verwarming echt hooooog zet 28 graden dan is het bloedheet volgens me man en ik heb het dan nog koud en krijg kippenvel.... is indd echt niet leuk en heb dan meestal nog een colltrui aan en een dikke pyjama , nu is het iets minder, maar nu vandaga had ik het weer, heb een coltrui aan en een pyjama en nog kreeeg ik het koud, volgens mn mama hoort het er gewoon echt bij hihi