Wat is dit ? ruim negen maanden

Discussion in 'Baby en dreumes' started by moona1, Mar 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moona1

moona1 Actief lid

Jul 30, 2008
    228
    0
    0
    den haag
    Dames,

Ik snap er niks meer van,mijn dochtertje slaapt al sinds 6 weken door zonder voeding s nachts maar komt wel altijd 1 a twee keer s nachts voor haar speen.maar sinds een aantal weken wordt ze s nachts wakker en heeft ze lijkt wel echt honger en wil ook niet meer in haar kamer alleen gelaten worden,ze gaat ook heel raar slapen op haar zei of ze kruipt helemaal met haar hoofd omhoog tegen het bedje aan.
    Ze lijkt ook niet echt moe meer en komt moeijk weer in slaap s nachts.

Volgens mij heeft ze wel last van haar tanden want ze heeft gisteren ook ineens ook snachts gepoept ook nooit eerder gehad.

Wat is dit een sprong ofzo of speelt ze het nu gewoon slim.
    Laten huilen doe ik niet aan mee dus daar hoef ik geen tips over hooguit 10 minuten en dan ga ik weer steeds kijken maar het helpt niet.

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    sprongetje, tandjes of misschien zit ze tegen het kruipen aan (of kruipt ze al?)? Hier ook lang gehad, toen weer een tijdje niet en nu weer onrustig 's nachts en beweeglijk (dan tref ik hem helemaal in een 'hoopje' bij het hoofd of voeteneind aan of staand...!)
    succes...

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Volgens mij ook sprong.... Slim spelen doen baby's nog niet (tenminste hier heb ik het nooit gemerkt). Merel had tijdens sprongen ook altijd honger 's nachts en kreeg dan ook gewoon een fles. Als de sprong over was, was ook de honger verdwenen. Merel wilde dan overdag weinig eten en haalde dat dan 's nachts in.....

Dus gewoon 's nachts een flesje geven (kleintje was hier al voldoende om weer door te slapen) en na een tijdje wordt er weer gewoon doorgeslapen.....

4. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Misschien verlatingsangst? Dat komt zo rond de 9 maanden ook voor.
    Hier ook wel eens onrustige nachten.
    Waarschijnlijk omdat ze droomt, want ze begint direkt hard te gillen.
    Eerder sliep ze na een aai over de bol weer verder, maar de laatste tijd niet en gaat nog harder huilen als je weer weg gaat.

Als verder troosten niet helpt, geef ik gerust een klein flesje. Dit biedt ook troost voor benthe en je haalt haar dan even uit de situatie. Ze slaapt daarna vrijwel meteen weer.

Share This Page