Jeetje....ik ben nu bijna 6 weken zwanger, maar ik heb het idee dat mijn borsten al zeker 1 cupmaat gegroeit zijn. Wie had/heeft dit nog meer? Kan het bij grote broer niet herrineren dat dit zo erg was..!
Hoiii Ik had dat ook in t begin van de zwangerschap voordat ik wist dat Ik zwanger was zei me vriend al: goh ze lijken wel gegroeid haha. Ben nu inmiddels alweer 31 weken en ben nu jn totaal 2 cupmaten gegroeid.. Niks mis mee denk ik zo
Ik ook! Ik heb ergens in het begin van de zwangerschap een bh gekocht die een maat of 1, 2 groter was, en die is me nu ( 40.5 weken ) weer veel te groot, mn man zei laatst ook al dat mn borsten weer kleiner waren geworden. Maar grotere borsten die eerste maanden is heel normaal. Soms fijn, soms minder fijn!
Ja dat kan heel snel gaan, bij mij waren mijn borsten het eerste waaraan ik merkte dat ik zwanger was, pijnlijk en vrij snel groter
Ik had het ook zo snel hoor, bij mij doet het nog steeds pijn. Ook al 2 cupmaten gegroeid, van B naar D(vind het voldoende zo)
Hier ook een groei spurt van de borsten Het viel me op dat mijn borsten groter werden, nog voor ik wist dat ik zwanger was, en het kwartje wilde maar niet vallen totdat ik kort daarna bijna elke ochtend boven de wc hing Ik lees dat het voor velen de borsten pijnlijk aanvoelen, daar heb ik helemaal geen last van, weet niet of dat nog later komt trouwens.
en of ze groter geworden zijn hier ook pas tegen de 6weken en de bh's passen gewoon niet meer en dat is balen als je net een maandje eindelijk je leuke lingerie van marlies dekkers hebt gekocht whahahaa.. maarja.. zolang het geen zeppelinnen worden, vind ik het prima
Bij mij zijn ze in het (prille) begin van D naar F gegroeid en het lijkt wel of ze nu weer verder aan het groeien zijn...
hier ook ondertussen 2 cupmaten groter en volgens manlief groeien ze nog had ook heel snel een cupmaat groter
Pff, bij de vorige binnen 12 weken van B naar D en heel veel striemen rijker, zeker toen er met borstvoeding een E van gemaakt werd! Nu zijn ze nog niet heel veel gegroeid, alleen wat steviger. En dat is alleen maar fijn
Toen ik zwanger raakt woog ik 60 kilo en had cup c, dus ik was al flink bedeelt voor mn figuur. Dat werd als snel d, en e volgde ook. dochter lief is nu 9 maanden, mama weer terug naar 66 kilo maar de cup e is gebleven. Mn man vind het uiteraard geweldig. Heb er wel striemen aan over gehouden. koop bh zonder beugel, beter voor de borstvoeding.
hahaha ja ik ben ook een cupmaat gegroeid en dat nog maar met 6 weken! maar goed 3 maanden geleden heb ik een borstvergroting gehad hahahaha dus hoop dat het niet te groot word! xxxx