Ik ben gister begonnen met ovu testen, de eerst was een licht streepje, dus ik dacht mijn ei komt er wel aan. S'avonds nog een keer, was ie dus lichter!!?? Nu net weer getest, t zelfde als gister avond, lichter dus dan de eerste test. Zou het kunnen dat mijn ei al is geweest?
nee denk het niet... Iedere vrouw heeft gedurende de cyclus altijd wel een beetje LH in haar urine zitten waardoor je bijna altijd wel een licht streepje hebt. het streepje moet echt net zo donker of donkerder zijn dan de controle streep wil je je ei hebben.
Maar hoe weet ik nou of mijn ei niet al geweest is? aangezien er dus altijd wel een beetje LH in de urine zit?
Hoeveelste dag zit je nu dan van je cyclus? en hoelang duren ze normaal? ik heb zowel voor mijn ei en na mijn ei weleens lichtere streepjes. Dus je weet t pas zeker als je donkere testen hebt gehad...
mijn cyclus is zo onregelmatig vanwege een cyste op mijn eierstok, daardoor ben ik de afgelopen 2 maanden bijna alleen maar ongi geweest en dus geen flauw idee hoe mijn cyclus is! Volgens de gyn ben ik wel gewoon vruchtbaar en mogen we het wel gewoon proberen. Op 17-2 was ik bij de gyn, en hij zag met de echo dat ik wel aan het einde van mijn menstruatie zat, da's nu dus 10 dagen geleden, dus zou het wel rond deze dagen zijn denk ik?
Ik denk niet dat je ei al geweest is.... aangezien je pas op CD10 zit... Als je cyclus gewoon normaal 28 dagen is met een LF van 14 dagen zal je eitje over 4 dagen springen en zal je ovulatie test op CD 12 of 13 positief moeten zijn... maar het kan ook dat je cyclus langer is of je LF korter is en dan kan je eitje dus later springen...
Dankjewel voor je antwoord! De streepjes zijn er nog wel, maar wel lichter als de 1e keer. Ik blijf de komende dagen nog gewoon doorgaan met testen. ben heel benieuwd wanneer ie springt!