LH/temperatuur piek, test negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Debbie85, 8 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbie85

Debbie85 Lid

8 mei 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allen,

Ik heb drie cyclussen van 32 weken achter de rug (met koperspiraal). Die spiraal heb ik een maand geleden laten verwijderen en nu ben ik al 7 dagen overtijd. Mijn LH piek had ik 2,5 week geleden en mijn temperatuur is sindsdien ongeveer 37,1. Nu heb ik al twee zwangerschapstesten gedaan en deze zijn negatief. Herkent iemand dit? En wat moet ik nu doen?

Groetjes

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je je LH-piek 2,5 week terug had, kun je nu niet zeven dagen overtijd zijn. ;) Je eisprong komt 24-48 u na de LH-piek. Dat zou zo'n 15 dagen geleden geweest zijn. Je luteale fase kan 10-18 dagen zijn. Dus eigenlijk ben je nog helemaal niet overtijd.

Ik weet niet wanneer je getest hebt, maar de kans is groot dat je de test veel te vroeg gedaan hebt. Je kunt alsnog positief testen en je kunt ook alsnog ongesteld worden. Helaas is het afwachten, succes!

3. Debbie85

Debbie85 Lid

8 mei 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Dit klinkt inderdaad logisch. Omdat ik steeds een cyclus van precies 32 dagen had, dacht ik dat ik al ruim overtijd was (met een korte luteale fase dan). Maar het kan natuurlijk ook een langere cyclus zijn. Dan ga ik 18 dagen na de eisprong (zondag) nog maar eens testen. Ik heb voor de zekerheid ook nog even mijn temperatuur en LH schema meegestuurd. Zou mijn eisprong inderdaad vlak na dinsdag 21 april zijn geweest?

Groetjes en veel dank!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,3 KB
      Weergaven:
      3

Deel Deze Pagina