Heel dun slaapzakje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Polletjepiek, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Ik heb de puckabag "hot summer" van puckababy. Gemaakt van dunne poplin katoen is ie nog iets dunner dan een lakentje. Met mouwtjes, wat ik zelf wel prettig vind.

2. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    als je hem niet echt op haar gericht heb!
    dat kan het volgends mij geen kwaad hoor
    is denk ik alleen maar lekker

ik heb toevallig laatst bij de kruitvat een dunne slaapzak gekocht,
    ze hadden ze in het groen roze en blauw
    die zijn wel aardig dun

maar ik vraag me af hoe ik haar straks moet aankleden als het echt 30 graden is en blijft hihi
    ze moet gewoon een slaapzak aan anders ligt ze binnen de kortste keren ondersteboven

3. augustus

augustus Niet meer actief

Wij hebben een dunne van de hema.

Koste 5 euro in de opruiming, ideaal ding!

4. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    'hoeveel kost die van puckababy?

5. thewiz

thewiz Actief lid

27 jun 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Heb er net 2 gekocht bij de Wibra. Een met blauw witte blokjes en een roze met witte brokjes. Perfect!

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben ook de dunne slaapzak van de hema!

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb die van de hema ook, maar ik vind ze voor nu nog te dik. Ik heb er 1 van v&d van echt lakenstof. Die heeft ze nu aan 'snachts.

8. Ik heb er eentje van lakenstof, maar die heb ik helaas tweedehands dus ik weet niet waar ie vandaan komt. Morgen eens kijken of ik van het labeltje iets af kan leiden. Maar die is toch al een jaar of 3-4 oud, dus heeft wellicht ook weinig nut :p
    Deze had ik eerst op het kinderdagverblijf liggen, omdat het daar altijd erg warm is, maar vandaag heb ik hem toch snel opgehaald voor thuis!

Ik zou Jelle liefst zonder slaapzak in bed leggen, maar hij is nu net in de periode dat ie dan waarschijnlijk uit bed zou klimmen, en met slaapzak lukt hem dat (nog) niet.

Ik zal toch ook eens kijken of ik nog ergens zo'n hele dunne kan kopen...

9. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ja, ons meisje dus ook. Als ze wil dan gaat ze ook met slaapzak haar hele bedje door. Zonder slaapzak licht ze binnen no time met d'r beentjes door de spijlen en dan is het natuurlijk huilen.

10. marjan77

marjan77 Bekend lid

RobertSaskia, de winkel zit in de winkelstraat van Leek, weet zo niet hoe de straat en de winkel heet maar de Kruidvat en Hans Textiel zit in dezelfde straat.als je googled op kruidvat Leek kun je wel achter de straat komen. het zijn echt de hele dunne slaapzakjes van lakenstof, ideaal voor nu!
    Het is dat ik met bekken instabiliteit zit en het voor mij een half uur rijden is anders had ik er ook 1 gehaald.

11. marjan77

marjan77 Bekend lid

Gevonden:
    Duimelot Baby-en Kleutershop Adres: Tolberterstraat 9-
    9351 BA Leek Tel: (0594) 517 400

12. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16

Die heb ik ook, maar die is nu voor Maud echt te warm.Ze heeft nu ook het slaapzakje van Terstal aan (volgens mij gekocht voor 6e) en die is nog dunner.

13. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Ik bedoelde het slaapzakje van de Hema die te warm is voor haar.

(jammer dat je niet '2x' kunt quoten.)

14. marjan77

marjan77 Bekend lid

ik heb inmiddels een jolein zomerslaapzakje gekocht via internet bij De KennemerKidsshop, wordt dus thuis bezorgd. ideaal omdat ik door BI helaas aan huis gekluisterd ben.

15. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

noa ligt nu met dit weer in geen slaapzak
    ze staat en loopt dan wel in bed maar ze doet dit ook met slaapzak
    en ze ligt toch standaard op haar buik te slapen

16. Polletjepiek

@marjan77, bedankt. Er komt van onze familie regelmatig iemand in Tolbert dus leek is dan vlakbij.

Ik heb bij de C&A vanochtend een dunslaapzakje gevonden. Maar ik kijk toch ook
    nog even verder.

17. marjan77

marjan77 Bekend lid

Graag gedaan, ideaal zo'n forum!

18. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    ik weet niet wat er in de afgelopen pagina's allemaal is geschreven maar ik heb mijn moeder gevraagd om een slaapzakje na te maken. (heb zelf geen naaimachine).

die dunne slaapzakjes zijn idd nog véél te dik, het hier als mijn mannetje naar bed gaat nog 30 graden in zijn kamertje : (

19. Polletjepiek

Ja, wat is het snel warm he? in die kamertjes net als in het hele huis mn. de slaapkamers. Vind het heerlijk dat het mooi weer is hoor, maar dit is wel een beetje te hoor.

20. Esdoorn

Esdoorn Niet meer actief

Heb de antwoorden niet gelezen dus misschien had je deze site al gehoord... www.sorprentas.com

Die van ons is net zo dun als een 't shirt.

Heb ook een kortingscode G4t02007/8 is 2,20 korting

Deel Deze Pagina