Dag dames, Vandaag heb ik een zwtest van de kruidvat geprobeerd (die van 7.5 euro). Ik kreeg na 20 min een heeeeell dun (zeg maar pen streep) tot de helft te zien. Moet de verticale lijn even breed zijn als controle lijn? Binnen 10 min was nog niks zichtbaar. En daarna kwam er dus een heel dun blauwe streep. Iemand dit ooit gehad? Groeten
Volgens mij, en pin me er niet op vast, is 20 minuten sowieso te laat/lang. En moet zo'n teststreepje even dik en volledig zijn.. Ik denk dat je morgen nog even moet testen voor de duidelijkheid. Succes ermee.
Je moet echt de gebruiksaanwijzing aanhouden. Dus niet na 20 minuten nog eens gaan kijken. Succes verder!
Jah, ik vond die dunne lijn toch raar.. Dus vroeg ik me af of bij normale POS uitslagen de POS venster even breed was als de controlelijn.
Ik zou even een nieuwe doen, en dan wel binnen de tijd aflezen, want na 20 minuten geld die helass niet meer, dan kan hij namelijk vals positief worden. Succes meid
Het lijkt hierop, maar dan het verticale streepje tot het midden (naar beneden toe). Overigens moet ik na 15. min indd niet er waarde aan hechten Maar moet de test na paar dagen donkerder zijn als de streep heel erg licht is? Of geldt dat niet voor elk zwangerschap?
Ik zou hem gewoon over doen als je na een kwartier gekeken hebt. Dan weet je het voor jezelf tenminste zeker anders blijf je misschien wel twijfelen.