heel erg emotioneel, weer 2 weken aan de pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Lies29, 26 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hoi,

Even een vraagje. December 2010 ben ik bevallen van mijn 3e kindje, vanaf april 2011 is mijn menstruatie weer begonnen. Toen ook begonnen met de pil, maar daar kwam menstruatie gewoon doorheen, dus na 2 strips gestopt. Menstruatie kwam toen steeds om de 19 dagen. laatste 2 keer om de 43 dagen. had ook heeeeeeeel veeeeeeeeel andere dingetjes in mijn lichaam die ik niet herkende. Bij de gyn geweest voor een echo deze was goed en ook mijn bloed was goed.
    Zij adviseerde me om terug aan de pil te gaan voor hormoonbalans. Nu zit ik dus zo'n 10 dagen aan de pil, maar ik jank echt de hele dag, alles is me teveel kan niet meer relativeren.

Kan dit door de pil komen? Ik weet het even niet meer.

Groetjes Lies

2. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    jammer dat niemand reageerd, weet het even niet meer, loop alweer de hele dag te janken, snap er niets meer van.

Groetjes Lies

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hoi Lies, wat jammer dat er niemand heeft gereageerd nog, ik wil wel reageren maar kan er weinig over zeggen, behalve dat de pil natuurlijk een toedoening van hormonen is en de hormonen kunnen natuurlijk van invloed zijn op je emotionele staat.........klinkt alsof je hormonen nu alsnog niet in balans zijn

misschien terug naar je gyn of je huisarts om dit na te vragen..? wellicht zou je een andere pil kunnen proberen die weer een andere uitwerking kan hebben

sterkte!

4. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Misschien is je pil te zwaar. Ik word ook depri van een zware pil...

Deel Deze Pagina