Geen zin meer in sex...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dorientje, 15 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    hoy dames,

Zijn er nog dames die bij het begin van de zwangerschap helemaal geen zin meer hadden in sex?

Ik wordt nu al lastig als mijn vriend nog maar aan mijn (.)(.) komt...
    En eigenlijk ben ik gewoon te moe voor sex...

Hij zegt wel dat hij het begrijpt, maar ik besef ook dat het voor hem niet zo leuk is...

Zijn er dames die dit herkennen?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja hier nog een.

Sex wat is dat? haha
    ik heb er ten eerste al geen fut meer voor als ik een hele dag gewerkt hebt, en ten tweede vind ik het gewoon eng.

Mijn vriend vroeg vorige week dus ook heel droog " krijg ik nu 18 maanden geen sex meer? want daarna moet je ook nog 9 maanden ontzwangeren"

Wordt idd al kriegel als hij naar mijn (.)(.) kijkt. Doen veel te zeer om aangeraakt te worden.

3. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Mijn (.)(.) doen helemaal geen pijn hier, ik heb eigenlijk nergens last van... (ben enkel doodmoe)

maar ik wordt gewoon kwaad als hij ze aanraakt...

Ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben met dit probleem...

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha dat zijn hormonen.
    Ik wou gister mijn vriend een knuffel geven,maar zag dat hij een boterham met pindakaas zat te eten, barste gewoon in huilen uit haha.

Mijn vriend had eerst zoiets van " wat is er? " dus ik zeg niets, ik ben gewoon moe.

Ga dan naar bed, en daarna met een lach, als dit nog 9 maanden duurt.....

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    yep me!

in het begin echt helemaal geen zin meer, terwijl ik daarvoor toch regelmatig zin had hoor.
    Het begint nu weer een beetje terug te komen...

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow ja denk dat het bij mij ook meespeelt dat we het twee jaar op " commando" moesten doen,dat het nu ook wel eens lekker is om niet te " moeten"

7. Niet meer actief

Ja hoor, heb ik ook gehad, in het begin niet, maar echt pas bij 3 maanden had ik echt geen zin.
    Jammer voor me vriend dan, die moet het ook maar eens begrijpen.

Nu heb ik er ook last van, omdat me buik in de weg zit :eek:

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hier ook hoor! Nu nog hoor :rolleyes: ! Ik word nu zo moe van als hij zo boos om wordt, dat hij niet leuk vindt enzovoort.......

Hij moet gewoon even van mij afblijven, ik vond al zo vies :( Sinds ik wist dat ik zwanger ben hebben wij maar 2 keer gedaan......

Dat lucht me ff op, eigenlijk is ook niet leuk, maar tsja komt door zwangerschapshormonen dat je niet zoveel zin in hebt....

Mannen, zucht :rolleyes: !

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hier ook hoor! Nu nog hoor :rolleyes: ! Ik word nu zo moe van als hij zo boos om wordt, dat hij niet leuk vindt enzovoort.......

Hij moet gewoon even van mij afblijven, ik vond al zo vies :( Sinds ik wist dat ik zwanger ben hebben wij maar 2 keer gedaan......

Dat lucht me ff op, eigenlijk is ook niet leuk, maar tsja komt door zwangerschapshormonen dat je niet zoveel zin in hebt....

Mannen, zucht :rolleyes: !

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    stom, 2 zelfde berichten, neem mij niet kwalijk....:(

11. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Hier ist juist andersom!
    Ik wil juist en hij durft het niet:(

12. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb ook geen zin en word boos als hij er elke keer weer over begint.
    Laat me gewoon lekker met rust :oops:

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mij ook :rolleyes:

14. dolfijntje1980

dolfijntje1980 Actief lid

23 okt 2007
    104
    0
    0
    Hier nog een ik heb er ook helemaal geen behoefte aan op het moment en ik vind het eng. Nu weet ik wel dat het geen kwaad kan, maar toch. Mijn man doet hier niet moeilijk over, vind het volgens mij zelf ook een eng idee.

Liefs
    Sil

15. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Ja hier nog zo'n muts...liever niet dan wel......heb in de 6e week een bloeding gehad, dus was ik er gelijk klaar mee...ook al weet ik dat het helemaal geen kwaad kan , is de zin ver tezoeken ..ben er trouwens ook gewoon temoe voor...en gelukkig heb ik een man die het begrijpt en gelukkig niet verder zeurt als ik NEE zeg...

We halen het wel in als de kleine er is zegt ie dan...hahahahah ;)

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    toen niet meer ziek was ad nog wel zin maar nu hoeft voor mij niet meer doet ook zeer

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    toen niet meer ziek was had nog wel zin maar nu hoeft voor mij niet meer doet ook zeer

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hah hier ook...in t begin..was moe en misselijk.
    Maareh nu... 8) ;) :)

19. Licrys

Licrys Actief lid

10 sep 2007
    153
    0
    0
    Hai,

Ook ik heb er last van, of nou ja, ik niet, maar mijn lief... Aan de ene kant denk ik dat het iets heel primairs is: de zin in seks heeft volgens mij ook te maken met voortplanting. Die klus is geklaard ;), dus die behoefte is er dan ook minder... Zo voelt het voor mij.

Daarnaast gebeurt er zó veel in het lichaam, dat ik er in ieder geval het gefriemel, zoals ik dat nu ervaar, niet bij kan hebben.

Gisteren sprak ik echter mijn buuven, die moesten heel erg lachen en zeiden allebei dat alles wel weer terug komt met 4 maanden... Eentje had op de trap zitten wachten...! Maar goed, dat schijnt te maken te hebben met betere doorbloedingen!

Mijn lief moet dus inderdaad maar even geduld hebben...

20. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Dit kan ik me erg goed voorstellen.

Nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap.

Deel Deze Pagina