Heel erg boos en verdrietig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lientje, 8 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ben heel erg boos en ook wel een beetje verdrietig. Ik heb al sinds dinsdag bruinverlies en nu is het weer een beetje meer geworden. Ik ben tot nu toe twee keer naar de huisarts geweest, heb twee keer de weekendarts gebeld en heb een verloskundige gebeld, maar niemand stuurt me door voor een echo. Ik kan niet tegen die onzekerheid, heb echt op mijn strepen gestaan maar niemand luistert. Is er dan helemaal niemand die begrijpt dat ik wil weten wat er aan de hand is?
     
  2. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ik zou gewoon nog een keer de VK bellen, en zeggen dat je je erg ongerust maakt en er erg over loopt te piekeren.
    Misschien krijg je dan wel een echo.

    Ik had met 10 weken een bloeding en belde de gyn (was al onder controle). Ik kon meteen komen voor een echo.

    Sterkte!
     
  3. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Op zondag maken ze geen echo;s zei de weekendarts. Ik ga morgen weer terug naar mijn eigen huisarts en ik eis gewoon dat er naar gekeken wordt! Ik snap niet dat ze me zo laten rondlopen, kan niet eens normaal functioneren omdat ik er constant mee bezig ben.
     
  4. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Gewoon doen. En als dat niet werkt bel je morgen gewoon de poli gynaecologie.
    Misschien willen die je wel helpen.
     
  5. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    ik begrijp het dat je je er verdrietig over maakt,

    Bij mijn eerste mk heb ik ook 1 week lang bloedverlies gehad en moest ik afwachten heel vervelend, maar ze kunnen er niets aan doen.

    IK hoop dat je voor jezelf morgen een echo kan krijgen, dan heb je zelf zekerheid.
     
  6. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Nou meid ik hoop dat ze snel stoppen met moeilijk doen en gewoon een echo maken, want zo gaat het ook niet.
     
  7. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Misschien moeilijk te begrijpen, maar als ik zou weten dat het een miskraam is, zou het voor mij makkelijker zijn dan deze onzekerheid. Ik had al een heel toekomstbeeld van ons en ons kindje en was echt al aan het genieten van mijn zwangerschap, maar nu staat voor mij alles stil. Ik kan er niet van genieten, maar ik kan ook niet verdrietig zijn dat het is fout gelopen, omdat ik niet weet of het uberhaupt is fout gelopen of dat ons kindje het gewoon goed maakt. Doordat ik nog maar 9 weken ben voel ik ook niks en mijn buik groeit nog niet echt, dus ik kan nergens van aflezen hoe het nou gaat.
     
  8. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Deborah, mag ik vragen of je ook alleen bruin bloed verloor of ook rood. Ik heb alleen nog maar bruin verloren en geen buikpijn ofzo.
     
  9. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hoi Lyn..

    Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje...loop al vanaf oudjaarsavond met die onzekerheid rond..heb vocht verloren..daarna een aantal dagen bruinverlies...toen ff niets...toen werd ik snachts wakker en was alles nat en onder waterig bloed...daarna weer niets...ik mocht ook niet gelijk een echo..nu maandagavond morgen dus komt er eindelijk een einde aan mijn onzekerheid...je kan idd niet normaal functioneren door die onzekerheid...ik word er ook echt heel gek van...mij gaven ze de tip om gewoon naar de eerste hulp te rijden en het eventueel enigzins te overdrijven..daar moeten ze wel naar je kijken...sterkte meid!

    liefs Petra
     
  10. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Nou dat werkt hier dus ook niet. Ik heb ook al op het punt gestaan om naar de EHBO te rijden, maar zoals ik het van de huisartsenpost in de stad begreep (die me overigens niet willen helpen omdat ik tot een andere groep huisartsen behoor) sturen ze je gewoon terug naar de huisarts als je zomaar naar de EHBO gaat. Af en toe zou ik willen dat ik gewoon in de randstad ofzo woonde, in plaats van in Zeeland. Het lijkt erop dat ze hier behoorlijk ouderwets zijn en bovendien niet erg behulpzaam.
     
  11. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Kan me heel goed voorstellen dat je boos en verdrietig bent meid.
    Succes morgen en hoop voor je dat er morgen wel naar je geluisterd wordt.

    Sterkte!
     
  12. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    zou gewoon naar de spoedafdeling rennen
     
  13. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Heel veel sterkte met het afwachten in onzekerheid, hoop dat je morgen duidelijkheid krijgt bij je eigen huisarts. Het gevoel van onmacht op een situatie is ook het ergste gevoel dat je kan hebben hoor!! Ik duim voor je dat ze morgen je verder helpen!!

    Liefs Carry
     
  14. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ik duim in iedergeval voor je dat is het enige wat ik kan doen...
     
  15. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Bedankt voor alle lieve reacties. Ik ga vanochtend naar de huisarts en hou jullie op de hoogte.
     
  16. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ben net geweest. Heb EINDELIJK een verwijzing naar de gyn gehad. Nu maar hopen dat ik snel kan gaan.
     
  17. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    Echt rood en veel , en vresselijk veel kramp.


    Ik las dat je een echo krijgt top , hoop dat alles toch oke is.
     
  18. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Fijn dat je naar de gyno mag. Krijg je eindelijk duidelijkheid. Succes!

    Pim
     
  19. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Fijn voor je.
    Hoop dat je gauw terecht kunt.

    Silly
     
  20. tomenjerry

    tomenjerry Fanatiek lid

    15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hi hier even een berichtje om moed in te spreken, ik heb tot mijn 7 a 8e maand continu zowat bloedverlies gehad en heb nu een gezonde dochter. probeer hoe moeilijk het ook is het een beetje over je heen te laten komen, je kunt er toch niks aan doen. fijn voor je dat je eindelijk toch een echo krijgt hopelijk is alles goed. we duimen hier voor je. groetjes wietske en kusjes eva-loraina :)
     

Deel Deze Pagina