wat erg voor jullie lin ik leef heel erg met jullie mee,veel sterkte met dit verlies veel liefs sophietje
Heel veel sterkte de komende periode. Wat gaat ewr nu gebeuren Lin? Eerst nog even aankijken? Neem de tijd wel even he om te kijken hoe en wat je wilt gaan doen. Liefs,
Ik moet maandag terug naar de gynaecoloog. Die kijkt dan nog een keer met een echo of het er nog zit. Dan moet ik als het nodig is dinsdag worden gecurreteerd, maar hij zei dat dat waarschijnlijk toch nodig zal zijn. Gisteravond ging het al wat beter met me, je raakt er al een beetje aan gewend dat het kindje er niet gaat komen. Maar vannacht lag ik een paar uur wakker en barstte ik weer spontaan in huilen uit. Je zit toch de hele tijd op een soort roze/lichtblauw wolkje waar je opeens vanaf gevallen bent. Het ergste vind ik dat het al op een echt mensje leek op die echo, en dat er nu dus een heel klein dood mensje in mij zit. Ik heb gevraagd of ik eerder voor een curretage kon, dat zou normaalgesproken kunnen, maar nu was de hele week volgeboekt.
wat een ellende allemaal. geeft helemaal niets als je moet huilen, al huil je de hele dag... Liefs patricia
Ik leef met je mee. Alles weg en weer opnieuw beginnen terwijl je al op weg was...Dit heeft tijd nodig om er weer bovenop te komen. Het enige wat een klein beetje helpt is praten praten en praten. Elk gevoel wat in je opkomt moet eruit. Verder is de verwerking voor iedereen verschillend. Een grote knuffel van Bibje.
Lin, wat verschrikkelijk erg voor jullie. Hoe klein het ook was, het was jullie kindje, jullie wonder! Ik wens jullie ontzettend veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. Veel liefs Jenny
Heel veel sterkte en ben blij voor je dat je eerder kunt. Zal morgen aan je denken...hoe laat moet je? Liefs toi
Wat vind ik dit verschrikkelijk voor jullie zeg! Geen woorden voor. Heel heel heel veel sterkte met de verwerking van dit verlies! Elmo'tje