Op deze verschrikkelijke kinderachtige reactie reageer ik niet op Ik reageer in deze topic helemaal niet meer, want je mag hier niet eens een mening geven.
Oh je geeft een MENING, je mening dat het TAALGEBRUIK kinderachtig is. Nee, ik vind jouw reactie kinderachtig. Iemand typt een verhaal waarin ze haar gevoel uit en jij vind dat je dat anders moet verwoorden omdat je het overdreven vind. Je geeft je mening en vrouwen die die mening niet delen zijn kinderachtig, reageren overdreven, enz. Dat is geen neming dat is iemand doelbewust afkraken.
Loeki Ik heb je even een prive bericht gestuurd. Ik vindt het niet echt leuk voor melloncollie dat we hier een meningsverschil hebben.
Ik snap dat Melloncollie het niet leuk vindt, maar ik snap de keus van de arts heeeeel goed... De kans dat ze weer een bloeding krijgt bestaat gewoon... Wanneer je dan nog hals over kop naar het ziekenhuis moet is voor jezelf niet leuk en voor een arts ook niet... Wat als je daar niet op tijd bent?!?... Ik bedoel: stel je werkelijk het thuis willen bevallen bevallen boven het belang van je eigen leven en die van je toekomstige kindje?!? Eerlijk gezegd kan ik me dat niet voorstellen! Ik snap dat je teleurgesteld bent... dat je het liever anders had gezien... Tuurlijk... je hebt een wens voor ogen en die wens wordt nu 'zomaar' weggeveegd... Maar neem de tijd om het allemaal eens even te laten bezinken en denk er eens goed overna waar het hier nu eigenlijk om draait! Ik heb het idee dat je boosheid hier de overhand neemt... Begrijpelijk... maar in mijn eigen onjuist... Probeer het te relativeren... Succes en ik hoop dat je ondanks alles een fijne en bovenal goede bevalling zult hebben!
Volgens mij heeft ze hier ook geschreven dat ze zich gewoon ff heel erg klote voelde! En dat die reactie van haar vk nu even de druppel was. En dat ze zich nu weer goed voelt, en nogal tekeer gaat als ze zich zo voelt. In elk geval, ze is hier nog al stil maar voor zover ik weet gaat het allemaal weer lekker en kan ze de zon weer in het water zien schijnen en geniet ze volop van haar meissie. En kom op iedereen verwerkt zulke dingen op zijn eigen manier, sommige mensen doen het rustig aan in een paar jaar, andere mensen vloeken en tieren en laten het daarna rusten en hebben er vrede mee. Haar bevalling lijkt nogal op die van mij en ik had haar bericht in een opwelling ook kunnen typen. Net na alle gezeik, rotbevalling, mislukte bv... Dat je zoiets op een rotdag typt wil niet zeggen dat je dagenlang met zulke gedachten rondloopt, maar dat het gewoon ff te veel was en je je 'boosheid' (of hoe je het wil noemen) kwijt moet. In haar geval hier op dit forum. Natuurlijk ben je dan blij dat je in het zh bent en niet in een lemen hutje in de middle of nowhere maar de manier waarop je behandeld wordt na een rotstart is gewoon hier en daar nogal rot. En achteraf heel erg frusterend. Maar: all is well that ends well ofzo. Lees het hele topic. Edit: typvaud.
Inderdaad, in deze 7 pagina's is de sfeer allang weer minder stormachtig bij de TS. Dit heeft ze ook al duidelijk aangegeven (mosterd na de maaltijd?).
Loeki en ik hebben het uitgepraat. Ik wil hierbij ook even mijn excuses aanbieden aan melloncollie misschien heb ik het een beetje te grof verwoord. Loeki heeft me daarvoor ook gecorigeerd En Elmo ik heb niet alleen de eerste pagina gelezen toen ik deze uitspraak maakte.
Tuurlijk als je een meningsverschil hebt moet je er over praten en dan gewoon alles uitpraten. melloncollie is er al een tijdje niet meer geweest of wel?
Hier in dit topic niet, volgens mij is dit al gewoon weer klaar voor haar als het ware! Haar ergste boosheid heeft ze hier lekker van zich af kunnen schrijven. Maar gewoon hier op het forum was ze donderdag middag nog .
Zohe heb ik hier weer even voor wat opschudding gezorgd! Rock 'n roll ! Ja. Anyways. De lucht is inmiddels al lang weer geklaard ja, dat had ik ook een paar pagina's terug geschreven Ik ben op het moment gewoon ook druk met andere dingen, dus zit ik niet zo heel vaak op het forum. Genieten doe ik inmiddels zeker weer en Yelena wordt natuurlijk ouder dus ik kan meer dingetjes met haar samen doen. Kind is alweer 2 maanden Ja en wat betreft die ^$%)$#@)#@$)#@)@#bevalling (hehe, graag met een korrel zout nemen dit): ik zou mezelf niet zijn als ik toch niet ga zoeken naar een middenweg en die heb ik inmiddels gevonden. Kraamhotel aan het ziekenhuis vastgeplakt. Whiii met bevallingsbadkamer! Want al mocht ik het water niet in voor de bevalling, het water vind ik sowieso heerlijk om in te ontspannen tijdens de weeen. Overigens vind ik het op sommige momenten nog steeds allemaal moeilijk en kan ik al gaan janken als ik per ongeluk een stukje tekst lees waarin borstvoeding gepromote wordt. Ja dus ik kan er niets aan doen, het zit diep en daar heb ik niet voor gekozen. Wel om het maar te laten komen als het moet. Zo kom je er het snelst vanaf. Net zoals dat ik graag een storm in een glas water veroorzaak als ik boos ben. Schaam ik me niet voor, voel me er geen mindere mama om. 't Is al goed hoor Chantal. Misschien vond je dit gewoon een beetje angstig om te lezen allemaal...snap ik ook wel weer....maar inmiddels ben ik alweer m'n eigen vertrouwde, irritante, vrolijke, (uhm driftige), maffe zelf!
Nou Melloncollie dat klinkt toch ook goed zo'n bevallingshotel. Bij mij is het na 1,5 jaar nog niet veel beter hoor. De angst is wel weg, na de therapie, maar de boosheid en de weerzin is er nog steeds. Ik wil heel graag een tweede kindje, maar ik wil nu echt niet meer zwanger worden.
sjee lastig man. lijkt me zo dubbel. een bevalling is volgens mij 1 van de meest onderschatte gebeurtenissen uit een mensenleven. ik neem m'n tijd ervoor, jij toch ook hoop ik?
Ik heb geen haast laat iedereen maar lullen. Ik heb gewoon geen behoeft om mijn lijf nog eens door de mangel te halen. Ben lichamelijk nog steeds niet hersteld en als ik dat een tweede keer moet doen, hoe kom ik er dan uit? Geestelijk ben ik er wel bijna overheen, al kan ik af en toe nog wat agressief reageren maar dat moet ook wel over gaan, maar als ik nu aan de lichamelijke gevolgen denk heb ik er echt geen trek in. Ook voor mijn man is het geen punt van discussie gelukkig.
Ik snap haar erg goed! Ik lag bij de eerste vijf volle weken in het ziekenhuis met het HELPP syndroom De afgelopen drie weken ook complete bedrust vanwege een te hoge RR en eiwit in de urine. Waarvan ik 1 dag toch ben opgenomen. Ik kreeg daar pas in de gaten hoe bang ik was! BANG & ANGST. vreselijk... pfttt. ik heb hierdoor niet genoten van mijn eerste dochter. Gelukkig heb ik nu wel met dit meisje dat ik geniet. De eerste tijd kan niemand me meer terug geven. Ik heb geleerd om er positief naar te kijken. Alles voor de gezondheid van mijn meisje. Dus ik MOEST bevallen in het ziekenhuis. ik wens je alle sterkte toe, en een goede bevalling! Ps. is het niets voor jou om de ideale bevalling te omschrijven? Dit mag je afgeven aan het personeel. Zo houden hen altijd rekening met JOU wensen (heb ik ook gedaan!) XX