Ik zit net lekker rustig op de bank met mn hand op de buik en voel ik ineens aan de linkerkant ter hoogte van me navel een soort gekriebel, van links naar rechts gaan. Ook net alsof mn darmen een beetje golven, ik voel dit heel zachtjes netaslof iets heel zachtjes tegen de darmen komt Zou dit de baby al kunnen zijn? Weet niet of het nu al ter hoogte van de navel zit. Een week of 3 geleden voelde ik dit ook maar dan een stukje naar onder en aan de rechterkant. hehe nu is het weer weg hihhih
Dat zou het best eens kunnen zijn! Een collega van mij had het ook met 16 weken en voelde het ook zoals jij het beschrijft! Leuk!! Genieten!!
Leuk he! En geloof me, het wordt alleen maar leuker! haha Ineens vraag je je over een paar weken af: he?! Zag ik m'n buik nou bewegen! Geniet!
Vanaf 15W1D voel ik ons ukje iedere dag, echt zo'n geweldig gevoel! Vanaf nu wordt het alleen maar meer en sterker, kun je nog meer genieten
Dat had ik ook vrijdagavond! Sindsdien niets meer gevoeld, dus maak me meteen weer zorgen... Maar dat schijnt normaal te zijn toch??
Ja ik heb het toen de 1 ste x gevoeld rond de 13 weken was precies hetzelfde als wat ik net voelde. Dit heb ik ook niet meer gevoeld tot net. Ze zeggen dat je het nu ook nog niet echt zo goed kan voelen dus maak je geen zorgen, ik denk dat je het binnekort weer zult voelen!
Dat is heel zeker normaal Je ukje is nog zo klein en heeft nog zo veel plaats in je buik om te bewegen zonder dat hij/zij iets aanraakt. Volgens mij moet je hem vanaf de 24 weken voelen en vanaf de 27 weken een aantal keren per dag, maar ik kan me voorstellen dat je je geruster voelt als je je ukje ook iedere dag voelt! Mocht je het niet vertrouwen, gewoon je vk bellen
Dat is zeker je baby. Zou niet weten wat anders. Je darmen zitten niet meer aan de voorkant nu Leuk he!! Het wordt alleen maar leuker. (tenminste: lees maar niet het topic over gekneusde ribben haha)
haha, vannacht dacht ik dus, stop nou maar eens met bewegen Vind het heerlijk om savonds met een blote buik op de bank te liggen en gewoon te kijken wat er gebeurd.... krijg een hele show! Als ik nu naar beneden kijk zit mn buik scheef, heb rechts een grote bult die schuin naar links afloopt
hihi grappig.... ik heb nu de hele middag sl zn gekietel in de buik... dan weer een half uur niet en erna weer een paar minuutjes echt leuk!
Heerlijk meid. Geniet ervan! Naast je navel lijkt me alleen stug. Zo groot is je baarmoeder pas rond de twintig weken. Of je moet een hele grote baarmoeder hebben of een hele lage navel