Hallo meiden, de titel zegt ;t al. wij zijn nog niet bezig..maar wil er ook niet al te lange tijd tussen hebben dus vroeg me een beetje af hoeveel er bij sommige tussen hun kindjes zitten, gewoon omdat ik nieuwschierig ben
26 maanden, als deze op tijd geboren wordt. Ik had graag wat minder verschil gehad, maar helaas kun je dat niet plannen .
We hadden op 26 maanden gerekend. Helaas niet goed gegaan, dus nu maar afwachten wat het gaat worden. Nu ben ik denk ik al blij als we er maar 2,5 jaar tussen krijgen.
wat rot.. wij hadden er een jaar over gedaan en toen een miskraam en maand later meteen weer zwanger. hoop dat je snel weer zwanger word!!
Wij zijn momenteel net begonnen voor een 2e. Onze dochter is bijna 2 dus we hopen rond haar 3e verjaardag een broertje of zusje erbij te hebben. Ze schelen dan 3 jaar en dat vind ik prima. Mn zus en ik schelen dat ook en we hebben en hadden het altijd heel leuk samen!
2 jaar en 6 weken zitten tussen onze kindjes ( 25 maanden ) en we zijn nu in ronde 1 voor onze 3 spruit de jongste is nu 7 maanden
Hier zit er 2 jaar en 3 maanden tussen. Het liefst hadden we er zo'n 1 á 1,5 jaar tussen gehad, maar dat heb je niet voor het zeggen. Als ik geen miskraam had gehad had er ongeveer 1 jaar en 10 maanden tussen gezeten. Maar ik moet zeggen dat ik met dit leeftijdsverschil erg tevreden ben, ze gaan echt leuk met elkaar om, hebben echt wat aan elkaar. Maar dat ligt misschien niet zozeer aan het leeftijdsverschil, maar meer aan de karakters.
21 maanden tussen zoon en dochter. 2e zwangerschap direct raak. Voor de derde gaan we als dochterlief bijna 2 jaar is.. een beetje ruimer dus (dit in verband met het naar school gaan van zoonlief en werkverplichtingen (bouwproject))
Bij ons zit er wat langer tussen, onze oudste is nu net 3 en hopelijk is het deze ronde raak, dat betekent dat er 3 jaar en 9 maanden tussen zit, wij hadden ook liever iets minder gehad maar helaas MK gehad. Op zich is het ook wel weer lekker als er wat tijd tussen zit, oudste zelfstandig en meer handen vrij voor de kleinste......maar ja minder tijd heeft ook weer z'n voordelen, helaas heb je het niet voor het kiezen
o zijn jullie er al uitgekomen samen?? Hier hopelijk 3 jaar en 8 maanden Maar waarschijnlijk wat meer en dat geeft niet, daar hebben we zelf voor gekozen. We mikten op ongeveer 4 jaar.
Bij ons 17 maanden. Toen mijn dochter 8 maanden was ben ik gestopt met de pil en de tweede ronde was ik zwanger. Ik wilde er maximaal 2 jaar tussen en het liefste 1,5 jaar. Dus dat is perfect gelukt. Nou zijn wij bezig voor een derde. Als ik nou zwanger zou zijn (2de ronde) zit er 23 maanden tussen de 2de en de 3de...dat lijkt mij perfect. Maar helaas heb je het niet voor het kiezen, je kunt wel iets willen, maar of het uitkomt is nr 2
Als alles goed gegaan was had er hier 3 jaar tussen gezeten, dat was eigenlijk de max voor mij maar je hebt het helaas idd niet voor het zeggen.
@snoopy1983: knuffel! Bij ons zit er 26 maanden tussen! Als mijn tweede zwangerschap goed was gegaan, had er 17 maanden tussen gezeten.