Hoi dames Vandaag ben ik precies 9 weekjes zwanger en hartstikke blij natuurlijk... Tot op heden gaat het prima! Nergens last van gehad, niet misselijk ofzo ; niets. Wel wat last van vermoeidheid, maar dat was het dan ook wel. Nou heb ik de laatste paar dagen echt last van mijn borsten! Ze zijn niet heel pijnlijk ofzo, maar zijn echt aan het groeien lijkt wel en voelen erg zwaar aan!! Ik heb van mezelf al hele grote borsten (vooral als je het vergelijkt met de rest van mijn lichaam) en was hier dus ook echt bang voor! Ik kan nu al geen goede BHs vinden (voor mezelf - cup 70F), laat staan als ze zometeen NOG groter worden! Hebben jullie hier ervaring mee? Ik merk serieus dat ik mijn jas moeilijker dicht begin te krijgen en dat ze beetje voor beetje groeien.. Gaat dit de hele zwangerschap zo zijn? Dankjulliewel!
Bij mij gingen mijn borsten in de eerste paar weken gelijk 2 cups omhoog.. Gelukkig zijn ze bij mij daarna niet verder gegroeid dus het hoeft niet de hele zwangerschap zo door te gaan hoor.
ik ken het! mijn borsten groeien ook altijd heel erg aan het begin van een zwangerschap.. maar bij mij zijn ze daarna wel weer minder geworden.. weet niet hoe het deze keer zal gaan maar ik vind het zelf niet zo heel erg.. weet niet of je borstvoeding wilt gaan geven? want dan hoor je ook vaak dat je borsten minder worden..
Hier ook in de eerste 8 weken al 2 cups groter.. Ben nu 14 weken zwanger en die grotere bh's beginnen alweer te klein te worden! Nou vind ik dat zelf niet zo'n ramp omdat ik niet zoveel borst had voor de zwangerschap, maar kan me voorstellen dat het voor jou vervelend is. Geen idee of het de hele zwangerschap zo door groeit. Denk dat dit per persoon verschillend is.
Zo te horen heb ik hetzelfde probleem. Zit inmiddels in 70G. Dat betekent dus bh kopen in de duurdere lingeriezaak omdat ze het bij een hunkemoller of livera niet hebben. Succes ermee! Ohja, en tijdens borstvoeding kunnen ze zo nog een maatje groeien... Verder zijn die van mij ook nooit terug geslonken tot de oude maat, maar altijd een cupmaat groter gebleven helaas...
Check! Hier hetzelfde probleem. Heb een meegroei bh gescoord bij betere lingeriezaak. Dat voelt veel prettiger vind ik..
Zuuuuccchhhhttt Ja ik merk nu echt dat er een stukje tiet uit mijn BH begint te komen Gelukkig is het nog niet ZO erg, maar als het zo doorgaat ; mag ik zeker een nieuw bh kopen binnenkort.
Noumoe...die van mij doen niks in de zwangerschap. Ze worden pas wakker als ik bv ga geven. Ook frustrerend want soms dacht ik: volgens mij werken ze niet....
Herkenbaar, hier beginnen mijn borsten ook al te groeien, ze doen pijn en merk harde schijven in mijn borst.. goede voorbereiding op de bv strax