Dames, Ik heb sinds vandaag weer ongikrampen..ik had er een paar dagen geen last van, maar heb net dutje gedaan en voel weer ongikrampen. Het doet geen pijn, maar is erg vervelend. Tot wanneer kun je dat blijven voelen?? Ik heb daarnaast ook veel witte afscheiding...is dit normaal?
Ik voel die ongikrampjes nu nog, tenminste denk dat wat k voel, hetgeen is jij ook bedoelt Schijnen je banden te zijn en het groeien van de baarmoeder... Maar snap je onzekerheid... k denk af en toe ook: is het wel goed? Succes!
Hier ook ongi-achtige krampjes gehad, vanaf ver voor nod, tot nog steeds, maar nu wel iets minder vaak (zo'n 4 keer per dag). Wat mij opgevallen is dat ik die krampjes vaak voel een kwartiertje voordat ik moet plassen, misschien kan je er eens op letten Oja, en gefeliciteerd natuurlijk !!
Bedankt voorjullie reacties dames! Gefeliciteerd en geniet! @ scarabee, ik zal er eens op gaan letten
Hoe is het nu Nonaches? Kheb in het weekend en nu veel minder zw.klachten gehad en word er heel onzeker door.... hoe gaat dat bij jullie?