heel erg duizelig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door birds86, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hoi dames...
    Wat kan ik aan mijn duzeligheid doen?
    Ben nu 6 weken en moet me echt concentreren en vasthouden soms.
    Bouillon kan ik biet hebben en wil ook niet teveel snoep hebben waar suikers in zitten.
    Waar zitten nog meer gezonde suikers in die de duizeligheid verminderen?

2. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Misschien heb je een te laag HB? Ik zou het even laten prikken.. Dat is makkelijk op te lossen met wat extra ijzer;)

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ik zou inderdaad eerst eens nagaan waar het vandaan komt. Er kunnen zoveel redenen zijn. Misschien even naar je huisarts? Bloeddruk meten en bloedprikken op je suikerspiegel en ijzergehalte klinkt niet als overbodige luxe...

4. Emmanuelle82

Emmanuelle82 Actief lid

9 mrt 2013
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ook zijn dat je bloeddruk te laag is. Helpt het om drop te eten? (dan voel je best snel verschil) Ik heb altijd een lage bloeddruk als ik zwanger ben en wordt daar heel duizelig en benauwd was. Drop eten helpt altijd bij mij. En koffie maakt het erger bij mij...

Maar bij jou kan het natuurlijk iets heel anders zijn...

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Heb vanmorgen mijn huisarts gebeld. Moet vanmiddag even terug bellen voor wat te doen. Ik dacht misschien hebben jullie tips met wat voeding maar dan zal k zeker even zeggen dat ze mn bloed moeten prikken.

6. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Mag je drop tijdens de zwangerschap? K dacht juist van niet..of ja niet teveel dan

7. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Als je zwanger bent, hoe pril ook, verandert er enorm veel in je lijf. Daar kun je je wel eens niet goed door voelen. Even uitsluiten kan geen kwaad, maar denk dat je je niet druk hoeft te maken hoor. Het zou fijn zijn als de huisarts wat tips voor je heeft.

Deel Deze Pagina