nuvaring, blijvend ongesteld?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door september08, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik ben begonnen aan de nuvaring.
    Ik ben begonnen op mijn 1e dag van menstruatie, zodat ik zeker wist dat ik de hele maand beschermd was.
    Als ik hem na de ongesteldheid in bracht, moest ik nog een week condooms gebruiken.. Vond ik wat eng idee.
    Maargoed, na deze week ongesteld, blijk ik vloeien van rood tot oud bloed.
    Zondag mag deze ring eruit, dus zou ik weer ongesteld moeten worden.
    Dus een maand aan stuk voor mij dan?!
    Zou mijn lichaam moeten wennen of is hij niet sterk genoeg? Ik kan er niets over vinden in de informatie die ik heb gekregen.
    We hebben nu dus bijna een maand geen sex gehad doordat ik bleef vloeien. Maar ben bang dat hij misschien niet goed werkt en ik straks wel sex heb en zwanger kan raken. En dat wil ik liever (nog) niet...
    Iemand misschien een idee?

2. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    he sept08
    Ik heb precies het zelfde gehad in het begin!
    Heel vervelend ff maar als het goed is doet ie het de volgende maand gewoon goed.
    Ik vind het nu echt top, hoef nooit meer na te gaan of ik mijn pil wel of niet heb geslikt enzo
    Alleen heb ik wel eens een ongesteldheid willen overslaan en dan had ik die maand ook steeds een klein beetje bloedverlies, dus dat doe ik maar niet meer!
    Toch anders dan de pil
    maar gebruik de ring nu zon 3 jaar en perfect!

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ok..
    Ik hoopte al dat het alleen de 1e maand was..
    Nou ik hoop dat dat ik over een week of anderhalf er eindelijk vanaf ben.. Het is nu echt minimaal hoor.. Maarja over 3/4 dgn mag ik weer.. :(
    Maar als het werkt, voor mij ook ideaal! Bedenk altijd in de auto dat ik weer eens de pil ben vergeten.. ;)

Bedankt voor je reactie.

Deel Deze Pagina