Eerder had ik Steven de hele dag beneden, m'n moeder zei toen je moet hem tussen de middag gewoon in bedje leggen dan kan hij vast wennen aan z'n middagslaapje, nou slaap hij elke dag tussen de middag wel z'n 2,5 uur!! gouden tip van oma dus.
Ja klopt.. dat deed ik eerst ook niet en ben er een paar dagen geleden ook mee begonnen en idd hij slaapt dan als een roosje!
ik deed het altijd eigenlijk gewoon...bij zijn kleine dutjes ook... en zijn middagdutje is dan wat langer dan zijn ochtendtukkie en zijn namiddag tukkie (yep tis een slaapkop haha)
Ik ben ook van plan de beeb overdag gewoon in bedje te laten slapen en niet in de box/reiswieg in de huiskamer. Ook op aanraden van oma hoor........... Pim
Iman slaapt niet echt op vaste tijden... Na de eerste fles rond half 6 gaat ze nog naar bed, meestal tot 8 uur... Dan kleed ik haar aan en gaat onze dag beginnen hihi... Als we ergens heen gaan slaapt ze in de auto in de maxicosy, bij mijn ouders slaapt ze in de reiswieg/wagen... Als ik thuis ben en ze valt in de box in slaap laat ik haar wel eens liggen of ik hevel haar over naar bedje... Toevallig heeft ze nu net de fles gehad en viel ze gelijk erna in slaap en heb ik haar in bed gelegd... Ze gaat wel altijd 's avonds om 22 uur naar bed, of ze nu nog wakker is of niet.