Zwanger en organen gespiegeld maar hart aan de juiste zijde

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sim88, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Hallo,

Ik ben nu 8 weken zwanger en bij mij zijn mijn organen omgedraaid maar m'n hart zit op de juiste plek.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik werd namelijk vandaag door de dokter zelf gebeld en nu moet ik langskomen om van alles te laten meten en dan wordt er gekeken of ik gewoon bij m'n verloskundige mag blijven of naar een gynaecoloog moet.

Hoor graag jullie verhaal!

Groetjes

2. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Huh? Daar heb ik nog nooit van gehoord, hoe kan dat? :)

3. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Joh ! Ooj raar om daar zo achter te komen lijkt me.

uk heb er geen ervaring mee.. maar aangezien je er nu pas achter komt zal je er noiit verder last van hebben gehad en functioneert je lichaam verder goed lijkt mij?!
    ik zou niet teveel narigheid of complicaties verwachten,maar misschien omdat dit ook nieuw voor hun is e het zekeren voor het onzekere willen nemen.

veel sterkte !

4. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Bizar!

5. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    van het meeste heb je er twee, dus dat zal niet zoveel uitmaken, maar wel handig om te weten waar blinde darm, lever en alvleeskleir precies zitten, en je baarmoeder kan niet echt spiegelen toch? of is dat geen orgaan.
    Heel bijzonder!! ik lees ff mee.
    Geniet van je zwangerschap trouwens!!

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Volgens mij wist ze het al dat ze dit had, of niet ts?

Ik heb het eerder gehoord, maar of het voor een zwangerschap complicatie's met zich mee brengt geen idee.
    Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen!

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Geen ervaring mee wel werd er hier naar gekeken tijdens mijn 20 weken echo bij de beeb.
    Ik denk dat ze gewoon willen kijken of er niet in de weg zit voor de groei van je bm.

8. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Even een update!

Vandaag bij dokter geweest en die wil dat ik naar de gynecoloog ga! Ik weet dit zelf inderdaad al lang een jaar of acht. Heb er nooit problemen mee gehad en had ook niet verwacht dat het bij mijn zwangerschap iets uit zou maken.

Volgende week krijg ik allerlei onderzoeken en gesprekken om te lijken of het kwaad kan en of ik strak gewoon zelf mag bevallen of dat het een keizersnede wordt.
    Uiteraard willen ze de baby ook goed onderzoeken om te kijken of die hetzelfde heeft enz.

Er is vandaag zoveel op me af gekomen dus ik weeg niet of ik het allemaal goed begrepen heb hoor maar als het goed is, is er voor nu niks aan de hand en willen ze ons gewoon goed in de gaten houden!

Dankje wel voor jullie berichtjes!!

9. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Dit is een aanlegfoutje tijdens de ontwikkeling. Ik denk dat ze willen zien of je baby dit ook heeft. En soms is er ook een aanleg voor andere afwijkingen. Ik verwacht dat je bij de gynaecoloog onder behandeling gaat blijven als voorzorgsmaatregel.

Deel Deze Pagina