Toch miskraam...of prille zwangerschap

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mamatje77, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi,

Ik ben bij de vk geweest....Het is allemaal niet duidelijk....
    Ze zag een rondje, een zwangerschapsholte in me baarmoeder. Dit staat gelijk aan een zwangerschap van 5 weken ong. Dus het kan een prille zwangerschap zijn, maar het kan ook een zwangerschap zijn die niet goed verlopen is. Aangezien ik nu eigenlijk 7 weken zou moeten zijn gezien met menstruatie ed. Volgende week moet ik terugkomen. Is het mis, stuurd ze me door naar een ander ziekenhuis hier. En dan volgt er waarschijnlijk een curretage. Van de week had ik veel doorzichtig slijmverlies, met wat lichtroze erin. En een gevoelige buik aan een kant,, dacht eerst weer aan een eisprong...maar ze kan helemaal niets zien aan opbouwend baarmoederslijmvlies wat lijkt op een eisprong....Gezien de test snap ik het ook niet, eerst positief, daarna negatief met een ander merk en nu weer met hetzelfde merk weer licht positief.....Aangezien me temp klopt het ook allemaal niet....Dus met andere woorden....nog 1 week afwachten....
    Ben ook heel erg duizelig, en heb na het lichte vloeien 2 weken last van rugkrampen gehad....Is het mis of kan het een prille zwangerschap zijn?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Liefs van mamatje

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

sorry ik kan geen duidelijk antwoord geven. het kan allebei. Je zult geduld moeten hebben tot de echo van volgende week.

Mirjam

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Je wilt duidelijkheid maar die kan ik je helaas neit geven, het is afwachten op de volgende echo. Het kan beide zijn en ik hoop natuurlijk voor je dat het een prille zwangerschap!

Sterkte!

Imke

4. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hai hai,

Bedankt beiden voor jullie reactie. Ik word gewoon gek van die onzekerheid. Misschien kunnen jullie me wel mogelijk vertellen of hoe snel je mogelijk een zwangerschapsholte/ring kan waarnemen bij hoeveel weken? Naar mijn idee heb ik dus de 28ste okt alweer een mogelijke eisprong gehad....Want me temp was daarna ook weer ophoog gegaan. Alleen zag de vk geen opbouwend baarmoederslijmvlies. Maar kun je dat voor een eisprong zien maar ook na een eisprong?

Bedankt weer!!

Liefs van mamatje

Deel Deze Pagina