Pff das ook ni mis...! Heb manlief nu even voor het mondwater naar de apotheek gestuurd, hoop dat dat helpt! Als het mijn zenuw zou zijn en dus een wortel kanaal behandeling kan je dan nog gewoon eten en drinken??
is het ook een 'kloppende' pijn? en spoelen met zout water al geprobeerd? sterkte en kan je anders geen spoedtandarts bellen als het niet meer gaat?
Nee het is geen kloppende pijn, het is wel continu maar dan met hele felle steken erbij en die doen eigenlijk het meeste pijn. Kan ook mn oor en neus niet aanraken want dan krijg ik ook die steken.. Zout water nog niet geprobeerd wel mondwater van de lidl
ja soms trekt het helemaal door! weet je wel welke kies of tand het is? het zout ontsmet ook kan wel ff pijnlijk zijn maar ja je kan het proberen!
Nee kan niet precies voelen welke kies het is helaas.. Maar bij 1 kies zie ik aan de onderkant tegen het tandvlees aan een verkleurd(bruin) randje.. dus ik denk dat die het is! Kan wel gewoon mn tanden poetsen enzo doet allemaal geen pijn.. Ach zie het morgen dan wel, moet het toch wel ondergaan..Maar dan nog, ben zoooo bang vr die verdovings prikken! En dan lees ik ook nog eens op internet dat ze je soms IN je zenuw kunnen verdoven als het ''gewone'' verdoven niet lukt
Ja het blijft ook altijd wel eng naar de tandarts gaan, maar voor je het weet sta je weer buiten en heb je geen pijn meer!
Doet koud water tegen je kies pijn? Of zoet drinken? Zo ja dan is het gewoon rot. Een ontsteking van de wortel is meer een kloppende pijn en doet juist zeer als je ertegen drukt.