Hallo, Mijn dochter is verkouden, een paar dagen terug greep ze tijdens het hoesten naar haar hoofdje en begon te huilen. Ze had toen ook verhoging. Vandaag greep ze tijdens het eten weer naar haar hoofdje en kneep met haar ogen, tijdens het kauwen. Toen ik van de week belde naar de huisarts vertelde ze dat ik me pas druk hoef te maken als er koorts bij komt kijken. Toch vraag ik me af of er niets met haar oren is of dat ze hoofdpijn heeft of zo. Zouden jullie voor de zekerheid dan toch langs gaan? Of maak ik me druk om niks? Groetjes Mikky
Ik zou idd haar oren na laten kijken. maar het kunnen ook kiezen zijn! Toen mijn bovenste verstandskiezen doorkwamen voelde het ook als hoofdpijn.
Ik heb al extra gegluurd in haar mondje maar zag niks bijzonders naast haar vijf tandjes ....maar wie weet inderdaad
Gebruik je al neusspray? Lees dat ze verkouden is. Dan kan het zijn dat ze wat druk op haar oren voelt en idd wat hoofdpijn heeft. Neusspray helpt om te zorgen dat alle holtes open zijn en ze er dus minder last van heeft. (had mijn dochter ook en gevraagd aan de huisarts) En mijn dochter is ongeveer even oud en in het algemeen zit ze meer aan haar hoofd. Is haar lichaam enorm aan het ontdekken.
Ze krijgt al drie maal daags neus spray want dat wist ik inderdaad ook maar ondanks dat toch grijpen naar haar hoofd. Ik denk dat het echt van pijn is als ik de blik zie die ze dan heeft. Ze pakt haar hoofd ook wel eens als we zingen ..boze bolletje en hoofd, schouders, knie en teen maar dan kijkt ze toch echt wel anders
wat voor neusspray krijgt ze? mijn dochter deed het ook en ik gaf haar zoutoplossing, maar dat maakt de holtes niet vrij. Ze kreeg van de huisarts iets met xylometanogwattus en na de 2e dosis kwam er toch een groene snot, bleek dat ze voorhoofdsholte ontsteking had... ik zou dus sowieso ff een afspraak maken om te laten kijken.
Kleine baby's kunnen pijn nog niet lokaliseren en grijpen dan bijna altijd naar het hoofd. Ook als de lijn ergens anders zit. Maar goed, ze is natuurlijk al 1, en ik weet eigenlijk niet to welke leeftijd dit geldt.