verkouden en wat verhoging

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Liz, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    goedenavond!

ben sinds vannacht verkouden geworden, keelpijn, hoofdpijn en dichte neus verder aan het eind vd middag wat verhoging maar volgens mij geen koorts..
    De dokter zei dat ik paracetamol mag slikken en otrivin mag gebruiken..
    doe het beide niet..voel me wel wat beroerd maar niet koortsig genoeg om paracetamol te slikken en otrivin ben ik helaas allergisch voor..bijwerking hartkloppingen...
    maar wat kan je nog meer gebruiken tegen verstopte neus? met name s nachts zodat ik wat beter kan ademen? daar kon de vervangende dokter helaas geen antwoord op geven..:(

alvast bedankt!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Liz

Je zou zelf eens een beetje zoutoplossing kunnen maken en er een drupje van in elk neusgat doen. (hoop dat je daar geen hartkloppingen van krijgt) En eucalyptusdruppels op je kussen druppelen, doet ook vaak wonderen als je neus dicht zit. En een beetje mentholgel onder je neus voor je gaat slapen. Beetje rechterop gaan slapen... Verder is het gewoon flink balen...

Groetjes Brigitte

3. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ok hartstikke bedankt!
    haha nee daar krijg ik geen hartkloppingen van alleen van dat stofje xylometazolinehydrochloride wat in de meeste neussprays zit verwerkt.
    die eucalyptusdruppels ga ik morgen even aanschaffen! :D
    ja ach...gaat wel weer over!

bedankt!!

Deel Deze Pagina