Lieve dames, Ik ben nu 7 weken zwanger en sinds een week heb ik last van koude rillingen. Ik heb het erg koud zelfs wanneer ik dik ben gekleed en onder een deken lig. Heeft iemand dit ook gehad? Groetjes, mama amberamir
ik had het bij mijn eerste zwangerschap niet..althans niet zo erg dat ik mij kan herinneren..hoop dat het geen slecht teken is...
Ik had het bij m'n eerste zwangerschap ook ontzettend koud, vooral 's avonds. Lekker warm vest kopen waar je jezelf helemaal in kan wikkelen!
Ik heb het tijdens mijn zwangerschap ook kouder dan normaal. Bij de vorige wel erger dan nu, maar het was toen kouder tijdens mijn eerste maanden dan nu. Toen vielen mijn eerste maande in de herfst en nu in de zomer. Tijdens de rest van de zwangerschap is het minder erg bij mij.
Oh zo koud de hele dag! Straks weer elektrische deken aan ! Gewoon aan toe geven en lekker vaak douchen of in bad!!!
Ik heb het ook gehad rond de 6 weken en nog een tijdje erna. Had erg last van mijn darmen (prikkelbare darm) en als ik zo'n aanval had had ik het echt koud ookal was het buiten gewoon warm met 20 graden