Wow ik had dit ook precies zo :O 28e was mijn NOD als ik uit zou gaan van normale cyclus (eisprong wel gehad op dag 14/15), testte negatief op die dag zelf. En ik dacht nu eigenlijk op mijn menstruatie te wachten..
Dank je Renaat! Wordt dan voor ons beide spannend morgen. Ik heb morgen weer een echo. Heel veel succes met de test morgen, laat je het even weten hier?
Veel succes vandaag Lindsay spannend hoor zo een echo ik ben nog steeds niet ongesteld vanmiddag maar een test halen en nog een keer proberen. TempusFugit voor jou ook spannend dan, wanneer ga jij nog een keer testen of wacht je nog even af?
Hmm het is moeilijk om af te wachten, maar ik ken mezelf.. als ik niet even wacht, dan zou ik doorslaan en iedere dag gaan testen en iedere dag weer even teleurgesteld zijn bij negatief resultaat. Dus ik stel het nog even een paar dagen uit als dat lukt. Jij succes met testen Ik hoop echt dat hij positief is voor je!
Ik heb 25 sept de eerste test gedaan, de dag waarop ik ongesteld moest worden en dat was een heel licht streepje, heb 28 sept de digi van cb gedaan en die gaf 1-2 aan.
Dat is ook zo Tempusfugit, ik doe het ook echt pas morgenochtend, haal hem wel alvast vanmiddag, ik denk dat het met ochtendurine toch beter werkt misschien. Nou spannend voor ons allebei jij ook veel succes en hopen op een postitief resultaat
Toch maar een test gedaan, omdat manlief er naar vroeg. Negatief.. nog steeds niet ongesteld. Mijn vorige menstruatie moest opgewekt worden met Primolut, ik vraag me af of er iets mis is met me, dat het niet uit zichzelf op gang komt.
Nou vanmorgen weer een test gedaan, en weer niks heb net de dokter gebeld en moet vrijdag lang komen, moet mijn urine mee als ik nog niet ongesteld ben, en dan testen ze het daar. En ze kijkt meteen naar de klachten, last van buik en pijn in mijn borsten (is erger geworden laaste dagen) Ik snap er niks meer van, zit ik er dan zo naast met mijn gevoel? En als ik niet zwanger ben wat kan het dan zijn, wordt weer aftellen de dagen.
Hey Renaat, Wat jammer dat de test negatief was. En wat vervelend, weer een paar dagen onzekerheid. Hoop dat de dokter wat meer duidelijkheid kan geven. Succes vrijdag.
Bedankt Lindsay, We zullen het gaan zien vrijdag, maar heb er een hard hoofd in, heb sinds gisteravond bruine afscheiding dus denk toch dat ik ongesteld ga worden. Hoe was bij jou de echo gegaan?
Hoi Renaat, De echo was goed gegaan! Beentjes en armpjes gezien, en de kleine was al lekker aan het bewegen! Veel succes voor jou, hoop dat je snel uit de onzekerheid bent...
Nou wat fijn Lindsay dat alles er goed uitzag Mooi om te zien. Ik ben benieuwd morgen, maar heb al uit mijn hoofd gezet dat ik zwanger ben, maar wat er dan is weet ik dan ook niet, maar in ieder geval wil ik snel door naar de volgende ronde dan.
Hoi dames, Hier ook erg last van mijn buik! Ben ruim 4 weken. Omdat ik extra onder controle sta heb ik dinsdag al een echo gehad. Gesprongen cyste in mijn buik, vandaar de pijn en drukkend gevoel. Nu hopen dat de kleine bij ons blijft! Voor de rest die negatief heeft gestest of nog niet Zwanger is, duim ik!
Hoi Lindsay, Ik krijg van de week een inwendige echo om te kijken of alles daar goed zit, mijn menstruatie is nu echt door gebroken en mijn buik voelt nu wel iets rustiger, maar mijn zus had vorig jaar ook cysten op haar baarmoeder dus ik ga nu laten chekken of er bij mij ook iets is, waardoor mijn buik zeer doet. hoop natuurlijk dat alles goed is, en dat we snel door kunnen met de volgende ronde Ik weet wel dat ik niet meer zo ga vertrouwen op al die lichamelijke symptomen, het was ook raar, had echt last van zwangerschapskwaaltjes, de dokter zij ook nog, dat als je graag zwanger wilt worden sommige vrouwen dat ineens alles gaan voelen, maar dat vond ik een beetje vreemd want ik ben vrij nuchter van mij zelf en ik had toch echt flinke buikpijn, pijn in mijn borsten en misselijk. Dus ben benieuwd wat de echo van de week gaat brengen..
Nou ik hoop dat de inwendige echo goed verloopt voor je meid! En dat je snel met de volgende ronde kan beginnen!
Bedankt Jonge mama, ik moet morgen de echo dus ben benieuwd.. Jij heel veel succes met de andere echo, zal erg spannend en heel leuk zijn natuurlijk
@ jonge mama: het was heel bijzonder, jij ook alvast succes en plezier bij je echo volgende week. @Renaat, spannende dag voor je morgen, hoop dat ze niks ernstigs vinden en je snel door kan naar de volgende ronde. Veel sterkte en succes
Er is niks ernstigs gevonden gelukkig, wel vond ze dat mijn cyclus wel erg lang duurt (ben in Jan. gestopt met nuvaring) dus er kan twijfel zijn of ik wel ik wel een eisprong heb iedere maand, maar we gaan nu eerst weer vrolijk verder met de volgende ronde, we zijn nog niet lang bezig dus eerst maar is aankijken allemaal. Ben blij dat er niks vervelends op te zien was.