Heel erg last van mijn buik!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door JongeMama2013, 21 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindsay83

lindsay83 Niet meer actief

Goed om te horen. Kun je met een gerust hart verder naar de volgende ronde!

2. Anitaa

Anitaa Nieuw lid

14 okt 2012
    1
    0
    0
    Hai..

Ik ben Anita, ben nieuw hier op zwangerschapspagina...
    Ik zal jullie graag wat beter willen leren kennen.

Ik ben 22 jaar en zwanger van mijn 1e kindje. Ik ben biseksueel en woon samen met mijn vriendin en zoontje. Het zoontje is van haar vorige relatie, maar ik zie hem net zo goed als mijn kind.. Hij is 4 jaar en is trots dat hij grote broer wordt. We zijn nu 15 weken en 3 dagen zwanger. Ik heb sinds vandaag buikpijn en steken in mijn zij..

Ik ben in het begin van mijn zwangerschap opgenomen met Hypermesis Gravidarum, nog steeds wel last van misselijkheid en ook heb ik nu al bekken instabiliteit. Ik ben ook met Clomid zwanger geworden. (Dit hormoon kreeg ik via de kliniek) Ik liep bij de kliniek omdat ik dus een relatie heb met een vrouw en via een donor zwanger ben geraakt. Wie geïntereseerd is mijn insimenatie traject kan er uiteraard altijd om vragen.

Maar nu de vraag aan jullie. Kan het kwaad dat ik nu zn buikpijn heb? Ik ben ook erg misselijk. Ik voel ook nog niks fladderen... Ik weet niet of dat allemaal normaal is?

Liefs,
    Anita

3. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Heeyy meiden,

Hier precies zo!
    Zijn 10 maanden inmiddels bezig, ik heb gister denk ik een eventuele innesteling gevoeld, onwijs buikpijn en lage rugpijn, met een pittenzak op de bank gaaan liggen, pfoee deed zeer alsof er een ongi aankomt, maar niet zo is.. Dit is een week voor nod ong die is rond de 23e! Maar nu heb ik sinds vandaag onwijs jeukende borsten, heel vervelend haha vooral op t werk (met kids).

Heb overigens nu lage buikpijn, een nare pijn.
    Maar ik wil niet hopen! Bang voor weer een teleurstelling.

Deel Deze Pagina