Hoi, Ik vroeg me af waar jullie de hik van jullie baby'tje voelen? Ik ben 35 weken zwanger en vorige week tijdens de controle lag ons beebje nog steeds in stuit... Eerst voelde ik de hik altijd onder in m'n buik. Maar vandaag ineens boven in m'n buik. Nou hoop ik natuurlijk dat ons beebje gedraaid is en ik hem daarom op een andere plaats voel hikken... Hoe ervaren jullie die hik van jullie kleintjes en wat is hun ligging?
Die van mij ligt al een stuk ingedaald met hoofdje naar beneden en met de rug aan de linkerkant. Ik voel de hik m'n links boven maar ook wel onderin...
Das grappig, zelfde houding maar ik voel de hik het duidelijkst links onder in mijn onderbuik/ lies Die paar dagen dat mijn baby in een stuit lag voelde ik m bovenin.
Toen mijn baby in stuit lag voelde ik de hik helemaal onderin bij m'n schaambeen. Sinds hij goed ligt (schuin)bovenin of aan de zijkant.
bij 28 weken voelde ik al een hik onderin, sindsdien niet anders en volgens de verloskundige is de baby al ingedaald. Voel echt heel sterk de hik en altijd onderin
Hier ook al ingedaald met zijn hoofdje beneden en voel de hik altijd onderin mijn buik.. Mijn dochter lag tot 35 weken in een stuit vorige zwangerschap en toen voelde ik de hik meer bovenin m'n buik
Ik ben 34 weken zwanger en ons meisje is al ingedaald (ligt nog niet vast). Ik voel de hik altijd links onder bij mijn lies. Daar zie je mijn huid ook op en neer gaan.