hallo... ik wil dit even kwijt.. ga ik gister naar de dokter... blijkt dat ze een foutje hebben gemaakt in het begin dus ze weten nu niet hoeveel weken ik zwanger ben.. in het begin zeiden ze due date 3 aug.. toen werd het 10 aug.. en nu is het dus onbekend.. waarschijnlijk 29 juli maar ze weten het niet zeker...dus ze kunnen me niet echt vertellen of ik nu 33 weken ben of 34 weken of wat dan ook... dus het is 1 grote verassing... wie heeft dit ook gehad of heeft dit op dit moment?? voor mij is het nu gewoon afwachten tot mijn little girl komt... maar ik had het toch wel fijn gevonden om te weten wanneer ik haar kan verwachten en wanneer het te vroeg is... liefs cristel
ja dat had ik dus ook. Ik heb in totaal 7 echo's gehad om de groei in de gaten te houden. Vooral op het einde is er veel controle geweest om te kijken of het vruchtwater nog voldoende was en hoe groot hij was. Omdat Lars echt ene groot kind was moest ik ook op suiker prikken. De insteek was om het gewoon spontaan te laten gebeuren en wanneer tja dat was een verassing. Toen het op een gegeven moment zo zwaar werd hebben we een datum afgesproken waarop ik ingeleid zou worden. Maar die datum heb ik nooit gehaald. Uit de echto's bleek steeds dat ik ong. rond de 30 weken zat en de laatste echo leek ik 39 weken te zijn. 2 dagen na de echo ben ik bevallen, dus de 40 weken zou ik niet gehaald hebben. Maar de gyn. zei na de geboorte meteen dat het een 42 weken kindje was. Lars had geen vernix meer op zijn lijfje en zijn hoofdje zat al mooi in model. Maar ik kan je wel vertellen dat ik heeeeel onzeker ben geweest de laatste weken. Maar goed ene ander weet ook niet wanneer de kleine komt. Ik zou om extra echo's vragen tegen het einde en dan niet voor de meting want dat gaat bijna niet in die fase van de zwangerschap maar om het vruchtwater te controleren. Succes
Ow dat is wel erg onprofessioneel zeg. Kunnen ze aan de grote van je baarmoeder niet wat afleiden of anders aan de grote van het bovenbeentje van je baby tijdens een echo? Kan me voorstellen dat je wel op z'n minst ongeveer wilt weten wanneer ze komt.... Succes
ik heb ook al 3 verschillende data gehoord.... Nu houd ik het zelf op begin oktober.... Maar eind september is al gevallen en 10 oktober ook... ik denk maar zo...Wat erin gaat, komt er ook weer uit... knuf Juud
Ben ik blij dat mijn uitgerekende datum precies overeenkwam met de echo! Nu weet je ook niet waar je aan toe bent
ik heb ook 3 verschillende data's met de eerste echo kwam ik uit op 18 aug, met de 2e op 12, dus toen deden ze maar een gemiddelde van 15 augustus. en laatst met de 3d echo bleek het weer 18 aug! nou jah we zien het wel, ik ber er klaar voor!! groetjes
ja het is idd vervelend zeker omdat ik nu al weeen begin te krijgen... ik weet du sniet hoe oud mijn kindje is op het moment... maar ik probeer gewoon nog 4 weken te wachten en dan is het kindje denk ik ongeveer 37 weken en is ze dus niet premature meer... als het komt dan komt het... hoop alleen niet dat ze te vroeg komt
Ik heb altijd begrepen dat ze gewoon de eerste meting aanhouden. (dus 3 augustus) Dit omdat na x weken de groei niet meer gelijk is en er dus geen peil op te trekken is.
ja dat klopt maar nu blijkt dat met de afmetingen wat mis is gegaan... omdat een stagaire dat dus had gedaan...