Ruilopvang in Spijkenisse en omgeving.

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by Lotus560, Aug 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lotus560

Lotus560 Lid

Sep 28, 2012
    96
    1
    0
    Spijkenisse
    Hoi,
    ik ben zwanger van ons eerste kindje. Dat in Jan 2014 geboren gaat worden. Helaas hebben wij geen hulp van familie.
    Toen ik op zoek ging voor een kinderopvang schrok ik van de hoge prijzen. Wat is van tevoren ook wel wist.
    En dacht misschien is het mogelijk om aan ruilopvang te doen. .
    Het zou om 2 dagen door de weeks gaan (overdag) ik kan ook 2 dagen door de weeks voor ruilopvang jou aanbieden. Ik zou ook in het weekend kunnen.

Het gaat om ruilopvang vanaf 2014.
    Denk je dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen? Stuur een berichtje en dan kijken we of het klikt.

Gr. Lotus

2. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,643
    0
    0
    Hoi,

niet normaal he, prijzen van de kinderopvang... Misschien ook anders eens kijken voor een gastouder? Hebben wij ook gedaan en een gevonden!

Succes!!

3. Lotus560

Lotus560 Lid

Sep 28, 2012
    96
    1
    0
    Spijkenisse
    Hoi Amy,
    Ja behoorlijk zeg. Had ik niet verwacht. En dat wij niet veel terug krijgen. Wat kost een gastouder ongeveer? Eigenlijk nog niet in verdiept. Bedankt voor de tip. Er is wel een kennis die aanbod om op tepassen. Tegen kleine betaling. Maar of ik dat zou willen weet ik nog niet.

Gr. Lotus

4. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Hallo Lotus, vanaf wanneer ga je weer werken?
    Ik ben me ook rot geschrokken van de prijzen.
    Op welke dagen heb je opvang nodig?

5. Lotus560

Lotus560 Lid

Sep 28, 2012
    96
    1
    0
    Spijkenisse
    Hoi Dreamz,

Ja de prijzen best flink en met de aankomende nieuwe bezuinigingen denk ik dat toeslagen nog meer weg vallen.
    Dagen zijn nu nog in overleg.
    Wanneer ik begin, ik denk begin denk in de maand mei ergens. Maar is ook nog bespreekbaar met de werkgever.

Jij bent ook aan het zoeken voor een oppas/opvang?

6. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Nou, ik werk zelf thuis, weet niet of het dan ook zo is of dat ik dan buiten de deur ga werken, dat ligt allemaal nog een beetje open.
    Maar omdat ik zelf beval in januari, kunnen we elkaar misschien een beetje helpen.

7. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

May 18, 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    Hai chica´s,

Hier nog een zwangere uitgerekend in Januari. Ik schrok ook van de opvang prijzen. Ik ben wel geïnteresseerd hoor stuur maar een berichtje!
    De tante van mijn vriend heeft ook aangeboden om op te passen 5 euro per keer maar zie dat niet zo zitten.

8. Lotus560

Lotus560 Lid

Sep 28, 2012
    96
    1
    0
    Spijkenisse
    Oke wat lief Dreamz. Uit welke buurt kom je uit Rotterdam?

Hoi firsttimer, 5 euro per dag is erg netjes. Dat wel. Ik heb ook een aanbod voor kleine betaling. Maar sta daar ook nog niet zo achter.
    Misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen.
    Voor welke dagen zoek jij oppas/opvang?

Ik ben trouwens zwanger van ons eerste kindje. En we krijgen een zoontje.

9. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Ik woon in Rhoon :)

10. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

May 18, 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    hai Lotus!!

Hier ook zwanger van de eerste en ook een zoontje. Ik ben stewardess dus voor mij gaat het echt om flexibele opvang en ook in het weekend ik heb mijn rooster meestal een maand van te voren binnen.
    Als ik beval in januari moet ik eind mei weer aan de slag maar aangezien ik borstvoeding ga geven althans proberen ga ik de eerste 4 maanden 3 dagen maar aan het werk. ik werk 70 procent (28 uur totaal).
    Ik vind het bedrag opzich niet zo erg maar ze heeft meerdere kinderen ook wat ouderen waar ze op past en het gaat er voor mij iets te chaotisch aan toe. Mijn ouders wonen zelf niet in de buurt dus dan houd het ook snel op

11. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

May 18, 2013
    355
    81
    28
    rotterdam

Dat is niet al te ver van mij vandaan. Ik woon in Zuid.

12. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Oke :)

13. Lotus560

Lotus560 Lid

Sep 28, 2012
    96
    1
    0
    Spijkenisse
    Hoi firsttimer.
    En snap dat de oppas die je nu aangeboden krijgt niet je voorkeur heeft.
    Leuk beroep trouwens. Flexibele wordt voor mij wel wat lastig omdat ik echt op vaste dagen werk.
    Dus zou evt niet voor vast je kunnen helpen.

14. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,643
    0
    0
    Hmm ik dacht dat ik gereageerd had...

GO vraagt meestal zo'n 5 euro per uur, daar komen de kosten van het gob wel nog bij. De belastingdienst vergoed, afhankelijk van je inkomen, tot e. 5,37 geloof ik. We zijn voor 24 uur opvang per week zometeen ongeveer e. 145 kwijt, vind ik goed te doen. En in Spijkenisse zitten een boel gastouders hoor :)

15. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

May 18, 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    Ow jammer, ik ben echt op zoek naar flexibele opvang als ik straks weer moet werken varieren mijn vrije dagen. Succes!

16. Lotus560

Lotus560 Lid

Sep 28, 2012
    96
    1
    0
    Spijkenisse
    Bedankt Amy. Zal zeker ook daarin kijken.

Share This Page