Heel erg nerveus, morgen 6,5 wk echo :(

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Alecia26, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    graag gedaan daar is dit forum voor;)

ga zeker genieten!!!

2. Alecia26

Alecia26 Niet meer actief

Dankjewel Beccie86!!:D:D:D

3. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Super nieuws!

Nu lekker genieten van het wonder in je buik.

4. Alecia26

Bedankt Grace80...inderdaad een groot wonder...zo mooi! Ik zal nu zeker gaan genieten met deze wetenschap! :-D

5. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Wat fijn zeg! Gefeliciteerd met de goede echo! Hopelijk kun je vanaf nu een beetje gaan genieten!

6. Brynn

Brynn Actief lid

15 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn idee he! Gefeliciteerd en geniet ervan! En rustig aandoen!

7. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Proficiat en geniet ervan. De volgende x is het al een 2cm en zie je ook al armpjes en beentjes ;)

8. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Super meid! Heel erg fijn voor je. Ga je nu lekker genieten??

9. Alecia26

Heel erg bedankt allemaal! Dat genieten ga ik nu zeker doen!!! Heb weer iets meer vertrouwen in mijn lichaam :)

10. hartmannetje

hartmannetje Actief lid

20 jul 2011
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze echo zag er ook zo uit afgelopen vrijdag,maar dacht al dat ik niet langer dan 6 weekjes zwanger was,was wel wat teleurgesteld dat ik alleen een vruchtzakjes zag,maakte mij toch ook wel wat bang,maar nu ik hier rondgelezen heb,maak ik me weinig zorgen nog.Heb borsten die ik eerst helemaal niet had,erg pijnlijk zijn ze ook,lichtjes naar gevoel in de morgen en als ik me te druk maak,ik kom al aan,heb een klein buikje al(tis mijn 3de dan gaat dat sneller)en plas me rot.Nu ben ik ook savonds wat naar en wat hoofdpijn af en toe,dus op en top zwanger:D
    Over twee weekjes een nieuwe echo,tuurlijk erg spannend,eng etc en denk ook wel dat ik ga janken als ik dan wel een kleintje ziet,want we zijn al 3 jaar bezig!
    DUS.....ga niet te snel uit van het ergste,en probeer er zonnig naar te kijken!
    xoxox

11. Alecia26

Hi meid, zo herkenbaar, begrijp hoe je je voelt...zo voelde ik me vorige week ook na de 1ste echo...maar echt heb vertrouwen! En symptomen zeggen niet zoveel en is per vrouw en zwangerschap verschillend.
    Over 2 weekjes zien jullie vast ook een hartje! Wij moesten ook huilen toen de gyn ons het hartje liet horen...zo bijzonder en zo'n wonder na 3 jaar...en nu ja nu mag ik over 2 weken weer echo, om te kijken of alles goed is. En ik vind het wederom spannend maar ben wel iets positiever nu...nog wel onzeker maar dat blijft...maar goed we achte af. Ik ga voor je duimen! Liefs mij

Deel Deze Pagina