Nog niet overtijd; wel bijna (dinsdag uitgerekend) maar hoop ook dat t heeeeeel gauw komt....! Nog geen tekenen bij jou? Hier in ieder geval helemaal niks nada noppes
hahaha ik dacht dat levi 2 weken te vroeg zou komen en wat mij betreft kon ie niet snel genoeg komen maar meneer bleef mooi zitten en met 1 week en 1 dag over tijd kwam ie op mijn verjaardag!!!
Ik wil ook, officieel mag ik nog niet maar ik ben het wel een beetje zat nu. Moet twee keer in de week naar het ziekenhuis ivm te hoge bloeddruk. Gisteren 3 uur in het ziekenhuis gezeten. Op een gegeven moment dacht ik ach nu ik hier toch ben.......maar ja babie kondigd zich nog niet echt aan......
Ik ben het ook spuugzat hier. Alles doet zeer, loop al weken met een kokosnoot tussen mijn benen, heb af en toe wat krampjes, maar verder gebeurd er helemaal niets. Over 10 dagen ben ik pas uitgerekend en het idee dat het dan nog 2 weken langer kan duren frustreren mij enorm. Maar ik moet me er maar aan overgeven, want je doet er zo weinig aan he! Succes met de laatste zware loodjes. Jille
ik ben vandaag 6 dagen overtijd en heb het ook helemaal gehad. Morgen weer naar verloskundige. Ga gewoon vragen of ik niet naar ziekenhuis mag om de vliezen te laten breken. We zien wel. Succes andere zwangere dames!! groetjes anja
Heel veel succes woensdag! Lijkt me zo raar als je weet dat je over een paar dagen een kleine in je armen hebt liggen...
Ik zie dat ook vaker, dat meiden met 40 weken worden ingeleid. Ben ook benieuwd waarom eigenlijk? Ik wil oook. Ik ben het ook echt meer dan zat. Donderdag ben ik uitgeteld. Iedereen die korter zwanger is bevalt ineens eerder, het is echt frustrerend. Ik wil verdorie ook wel eens mama worden!
Ik heb al sinds dat ik 34 weken ben een hoge bloeddruk en die begint steeds hoger te worden, daarnaast heb ik allemaal klachten die bij zwangerschapsvergiftiging komen ( al meer dan een week aan eengesloten hoofdpijn, sterretjes zien, ) en me nachtrust is ook naar de **** , ben heletijd duizelig. Bijna elke keer als ik naar de verloskundige ga werd ik weer doorverwezen naar het ziekenhuis. Dus ze vinden het gewoon beter om de bevalling in te leiden omdat ik helemaal op ben. Ik hoop voor jullie dat er ook gauw een einde aan komt