Hai, ik ben nu dik 32 weken en kan al enige weken niet meer mijn (goed) bij mijn schaamstreek om eea bij te houden. Hoe pakken jullie het aan? Ik heb van de week de scheerappr. gebruikt, maar nu ben ik vrijwel kaal en het jeukt als een idioot. Niet prettig. Hebben jullie tips? Het moet natuurlijk wel 'netjes' zijn voor de bevalling en alle controles tot die tijd. ben benieuwd
Je laat je vriend het scheren. Tenminste dat heb ik die van mij al gevraagd als ik er niet meer bij kan haha
Ik deed het op de tast. Kon al vrij snel niets meer zien daaronder door die enorme buik. Je kunt het idd je vriend/man ook laten doen....maar dat deed ik liever niet haha, wil niet dat iemand daar met een scheermesje in de weer is, liever ik zelf en dan maar op de tast en dat ging goed.
heb eht bij de eerste op het laatst ook mijn vent laten doen. want wilde idd ook niet met een bos haar bij de arts zitten. dus dan maar zo je moet toch wat. of je doet het eerst op de tast en laat het dan ff checken door je vent. kan ie altijd nog ff bijwerken toch.
Ik scheer het ook gewoon en als het strax echt niet meer kan dan probeer ik feet, niet echt de beste oplossing mar het werkt wel iets
Je zou een spiegel kunnen gebruiken die de onderkant goed kan laten zien. Je moet dan alleen even wennen aan het spiegelbeeld scheren.
scheer het op gevoel, soms met wat kunstoefeningen erbij maar dat is niet anders en hoe het eruit ziet denk wel goed
Leuke streepjes, hartjes of andere vormpjes zitten er op dit moment niet in. Daarvoor moet ik mezelf kunnen zien, en daar is mijn buik inmiddels toch echt te bol voor. Het is alles of niets momenteel, en ik doe het nu ook helemaal op gevoel. Mijn lief zou het ook mogen doen, maar dat durft hij niet zo goed. Hij mag wel na afloop effe controleren of alles er weer netjes bij ligt. Ik moet zeggen dat ik het nu wel minder trouw bijhoud dan voor de zwangerschap. Het is zo'n gedoe, dat scheren op de tast. Veet zou ik trouwens zelf niet doen. Da's onwijs chemisch, en ik ben bang dat het gaat irriteren of dat het mijn zuurgraad gaat verstoren waardoor ik extra kwetsbaar ben voor een schimmel of andere vaginale narigheid. Dan liever een natuurlijke begroeiing. De verloskundigen en gynaecologen zullen daar heus niet raar van opkijken.
Grappig, ik zat me dit vorige week ook af te vragen... mijn buik wordt nu zo bol dat ik echt niks meer kan zien! En ik heb echt geen zin in een wildernis down there, het moet er wel een beetje kek uit blijven zien... Ik heb het opgelost door voor de spiegel te gaan staan of zitten en dan idd in spiegelbeeld scheren. Van een elektrisch scheerapparaat krijg ik sowieso altijd jeuk, en aan Veet ga ik me zeker niet wagen. Mijn huid is nu al zo gevoelig en ik heb geen zin in een of andere allergische reactie...
Ik doe het tot nu toe ook nog zelf,alhoewel ik ook bijna niks meer zie. Heb het laatst ook 'boven' een spiegel gedaan,dat ging op zich wel. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik het ook door mijn man laten doen,die had er geen problemen mee!Ik wil graag dat het er netjes uitziet,en hij ook dus waarom hem dan niet laten helpen!
Toen ik het van onderen niet meer kon zien, heb ik alles eraf gehaald en dit is veel makkelijker bijhouden! doe ik straks gewoon weer....
in 1 woord: niet........ Ja, maaien, gewoon maar maaien Normaal epileer ik mijn bikinilijn, maar dat is niet meer te doen, dus ik scheer (lees: maai) maar een end weg en zie na de bevalling wel wat de schade is ;p
Whahaha ik laat het dus lekker aan de vader in kwestie over als het zover is, dat ik er niet meer bijkan. Die vind dat wel een leuk klusje en dan lig ik in ieder geval met een nette heuvel op de tafel straks
Ja mijn man doet het ook voor me. Ik vraag het niet vaak mar af en toe bijhouden kan geen kwaad he hahaha!!!
Ik gebruik normaal gesproken een tondeuse (speciaal voor dames) en dan op de 1 na kortste stand. Denk dat ik me daar wel een tijdje mee kan redden, en anders moet manlief het maar doen. Met scheermesje doe ik niet meer. Dat gaat mij veel te veel irriteren....
Heb er gisteren nog met een vriendin over gepraat Echt grappig hé.. Ik probeer het met een spiegeltje en ladyshave te onderhouden, maar het is inderdaad een hele karwei en veel meer werk dan als je niet zwanger bent... Tzijn kleine dingen die je ondervindt eens je zwanger bent, maar waar niemand over praat ervoor hé!
Had het daar van de week nog met mijn vriend over. Die keek me aan alsof ik gek was. Hij zei dat dat echt een domme gedachte was en zwangere vrouwen daar niet aan hoeven te denken. Nou, hij zal wel anders piepen als het eenmaal een oerwoud is ! Dus doe het ook maar op de tast. Alles eraf met een scheermesje. Zou me dood schamen bij de vlk ofzo als het niet bijgehoouden is . Al zijn er genoeg vrouwen die het nooit doen. Maar toch...
Ik hou t gewoon puur natuur.. Gedoe om t weg te krijgen, vervolgens allemaal pukkeltjes/bultjes van irritatie die mega jeuken.. en werk aan de winkel om t bij te houden.. Ik snap eigenlijk toch al niet zo goed waarom je t vanonder kaal wilt hebben en vervolgens werk van maakt om t glad te houden.. Vind t buiten een zwangerschap om al knap dat je ook je "schijtlokken" weg weet te houden.. =D> =D> =D>