Ik ben echt suuper ongerust.. Woensdagavond echt met enorme krampen en buikpijn in bed gelegen en nu heb ik sinds vanochten bruinig bloedverlies... Ik heb vanmiddag toevallig al een echo staan, de nekplooimeting, om 14.45u. Ben zo bang dat het nu mis is.. Kan het nog oud bloed/innestelingsbloeding zijn?
Bruinig bloedverlies is oud bloed. Heb je nu ook nog buikpijn/krampen? Het hoeft helemaal niets te betekenen. Succes met afwachten tot de echo vanmiddag
O meid, wat naar, ik weet het niet. Bij bij was het misgegaan met bruin bloedverlies en geen krampen maar het kan alle kanten op. Soms hoor je ook dat het wel goed gaat.. Ik hoop het voor je. Liefs en sterkte
Er zijn genoeg vrouwen die tijdens hun zwangerschap bloed of bruinverlies hebben, zonder dat daar een reden voor te vinden is, google maar eens het hoeft echt niet altijd het ergste te betekenen maar zeker weten doe je het pas als er naar gekeken word. Kan me je gevoel heel goed voorstellen maar gelukkig dat je vanmiddag al een afspraak hebt staan dan.. Heel veel sterkte met de uren aftellen meid! en laat je het even weten hoe het is afgelopen?
Ik duim mee voor een goede echo straks.Laat je het nog even weten?Innestelingsbloed lijkt me beetje laat,maar misschien is er een adertje gesprongen ofzo,dat schijnt vaker voor te komen.
Jeetje, hoop voor een mooie echo straks hoor meid. Kan onschuldige bloeding zijn. Daar duim voor. Sterkte meid
Bruin bloed zou idd oud bloed zijn. Dus ik duim mee voor een mooie echo vanmiddag. En sterkte met wachten. Dikke knuffel
Dank jullie wel allemaal! Tuurlijk laat ik even weten hoe het was! Ik weet dat bruin bloedverlies niet erg hoeft te zijn, maar omdat ik woensdagavond ook zulke krampen heb gehad dat ik niet kon slapen en met een warme kruik op bed ben gaan liggen baart me vooral zorgen nu na dit bloedverlies. Hoop dat jullie gelijk hebben en er niks aan de hand is! Tijd kan me niet snel genoeg gaan!
Jaaaa het is gelukkig allemaal nog goed met ons kleintje Bloeding komt van hematoom, over 2 weken terug om te controleren of ie weg is of iig kleiner en niet groter. Ons kleintje was weer mooi gegroeid naar 7.5cm en bewoog ook lekker veel! Ben zoo opgelucht
Hoop echt voor je dat het niks was. Heb ook veel bruinverlies gehad na 12 weken bij me eerste. Maar nu echt een heel gezond kind..maar wat was ik bang. Hoop dat dat voor jou ook zo gaat zijn. xx