geen symtomen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 1 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

hallo ik ben nog maar net zwanger maar heb nu eigenlijk niet meer zoveel verschijnselen, voor zover je die nu al kunt hebben... ik had het eerst ontzettend warm, nu ook nog maar met vlagen of zo.. ook koud tevens. eigenlijk geen buikkrampen meer tenminste heel weinig, wel ontzettend moe en steeds meer misselijk, kan niet zoveel eten. Is dit normaal? ik wordt echt gek van mezelf ik ben zo ontzetten bang dat ik dadelijk een echo krijg en er helemaal niks zit.......
    hoe was dit bij jullie?

groetjes :(

2. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Ik had ook nergens last van en nog niet..
    Eten is alleen iets anders geworden eet over de hele dag kleine possies...Maar dat kwam na 11 weken pas echt te sprake..

En meid heb nu 3 echo's gehad en het gaat toppie..

Tot op de dag vanvandaag geen klacht te bekennen....

3. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    ik had in het begin ook nergens last van, dat vond ik ook niet prettig.
    Helaas is dat niet zo gebleven want met een week of 7 kwamen bij mij de klachten waarvan ik had gehoopt dat ze weggebleven waren ;)

Maak je niet al te druk, probeer van je zwangerschap te genieten!

4. Alita

Alita Niet meer actief

ja dankjewel, ik denk als ik eenmaal eens de echo heb gehad het beter wordt........ je komt op het internet zoveel informatie tegen ook hoe het mis kan gaan je jezelf zo gek kan maken......

5. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Hoi Cindy,
    Hier ook amper symptomen, zelfs niet meer moe dan normaal. Voel me eigenlijk heel goed.
    Af en toe beetje ongikrampjes wat me wel onzeker maakt. Maar als ik hier zo rondlees is dat wel normaal en kunnen die symptomen nog wel komen.
    Geniet er nu dus maar van!:)

Marit

6. Alita

Alita Niet meer actief

ja dank je jij ook!

7. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Hee Cindy,

Geen symptomen?! Je noemt: krampen, misselijk,
    warm, koud, moe... ik denk dat je niet bang hoeft te zijn dat er niks zit, want je klinkt hartstikke zwanger meid! wees blij dat je niet zoveel last hebt van symptomen, want da's alleen maar lastig! op naar de positieve echo!

8. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik snap je wel. In het begin had ik ook geen symptomen. Vanaf 7 weken kwamen bij mij de symptomen. Iedere dag die ik misselijk was, was ik gelukkig! Dat is nog steeds! het betekent alleen niet dat jij ook misselijk wordt.

9. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Bij de eerste heb ik ook totaal geen klachten gehad alleen tegen het eind, succes meis maak je niet te druk!

10. Alita

Alita Niet meer actief

Dank jullie voel me beter nu.......

11. WendyM

WendyM Lid

27 jan 2008
    62
    0
    0
    Gefeliciteerd!Ik ben net zover als jij en voel ook nog niet veel...Wordt daar idd ook erg onzeker van...Maar dan kijk ik altijd snel even op de site,want dat stelt me dan weer gerust.Zoals je ziet zijn er zoveel die niet zoveel klachten hebben nog...Ik mag 14 feb naar de gyn.Hopelijk krijgen we dan allebei wat meer bevestiging!En tot die tijd toch maar proberen te genieten!

Groetjes

Deel Deze Pagina