Hallo allemaal, In juli ben ik gestopt met de pil. Direct daarna is mijn cyclus heel regelmatig geweest. Deze maand ben ik begonnen met een ovulatietest. 19 dagen geleden was deze positief. Mijn vriend en ik zijn toen flink aan het klussen geweest. Na 13 dagen (afgelopen donderdag) begon ik wat bruin bloed te verliezen. Ik baalde als een stekker want ik dacht dat mijn menstruatie eraan zat te komen. Dit zou ook kloppen, want het is toch zo dat je 14 dagen na je eisprong ongesteld wordt? Nu heb ik verder geen rood bloed verloren, alleen maar een klein beetje bruin bloed. Dit heeft tot zondag geduurd. Het was niet eens veel. En dat was het, geen menstruatie. Ik voel ook niet dat het eraan zit te komen. Kan ik dit nu tellen als menstruatie of niet? En zou ik dan al een test kunnen doen?
Je kan een test doen inderdaad. Ik heb hetzelfde gehad, en tadaaa ik ben zwanger Succes, ben benieuwd!
Als ik jou was, zou ik ook testen. Het zou zomaar raak kunnen zijn! Geen rood bloed is geen nieuwe cyclus!
Ik zou inderdaad ook gewoon een test doen! Is 'tie negatief (dat hoop ik natuurlijk niet voor je!) dan is het waarschijnlijk toch een ongi geweest.
Ik heb deze maand hetzelfde gehad... Ook geen ongesteldheid, wel een paar dagen ervoor bruin bloed... Maar verder niets. Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan (NOD-dag), maar die was negatief. Maar nog steeds niet ongesteld geworden... grrrr Ik zou er gewoon een test tegenaan gooien miepje, misschien is het bij jou wel raak!
Bedankt voor jullie reacties. ik heb inmiddels van sensitest een zwangerschapstest besteld (heb ook de ovulatietesten van hen en die bevallen goed) en ik wil eigenlijk het weekend pas testen. hoop dat ik het zo lang volhou.
Spannend hoor...succes. Ik had het de vorige keer dat ik bruin bloedverlis had en zwanger bleek te zijn. Ik zal voor je duimen.
heb gisteren de testen ontvangen en kon niet meer wachten. zooooo spannend. Had een uur voor de test nog geplast, maar ik heb besloten om het toch maar te doen. Negatief! Ik ga het morgen nog maar eens proberen en dan met ochtendurine, schijnt toch beter te zijn. Heb behalve dat bruinverlies nog niets gehad, dus ga er maar vanuit dat ik nog steeds niet ongie ben. Spannende ochtend morgen!
Ik ga morgenochtend ook maar weer een testje doen.... Laten we hopen dat ie voor ons allebei positief is
Hey Esmeesmama Hoop voor jou dat het positief wordt. Spannend voor ons allebei. Zal voor ons allebei gaan duimen. Laat je nog even weten hoe het afgelopen is? Succes!
hoi miepje,zie dat je nu al een week overtijd bent,balen is dat dan he als je negatief test,...ik had hier ook last van,pas na 16 dagen overtijd en de wil om de test niet na twee minuten in de prullebak te gooien werden ze posii...
Hey Esmeesmama, balen zeg Helaas, ook mijn test weer negatief Moet ik er dan maar van uit gaan dat ik vorige week gewoon ongesteld ben geweest? Vind het wel erg raar hoor. Nou ja, dan maar op naar de volgende ronde.
Ach balen miepje, en ik had nog wel zo hard voor je geduimd... De negatieve test was voor mij niet echt een verrassing, ik voel me ook niet zwanger. Maar toch hoop je er natuurlijk stiekum op... Er zit niets anders op dan te wachten tot we ongesteld worden, ondertussen klussen we vrolijk verder, toch?!