Morgen heb ik mijn termijnecho mijn menstruatie is super onregelmatig dus weet nog niet precies hoelang ik zwanger ben. Tussen alle zwangerschapskwaaltjes lees ik obstipatie maar ik moet echt zovaak poepen!! 3 a 4 keer op een dag!!! Meer mensen hier ervaring mee???
Obstipatie had ik ook geen last van, sterker nog: bij mij vierde de tegenovergestelde variant hoog tij en dat een paar keer per dag. Heel fijn ja...
Bij mij ook het tegenovergestelde maar niet 4 keer per dag maar wel gewoon goed. Ik ben er wel blij mee. Een trage stofwisseling blaas je alleen maar van op en het voordeel nu....ik kom minder aan deze zwangerschap!! Hoop dat het voor jullie ook zo is. Charlie
Hier 15 weken zwanger en nu geen last van obstipatie. Bij mijn dochtertje wel heeeeeeel erg! Geloof me, dan ga ik liever 4x per dag lekker naar de WC. Het lastige is dat ik het nu INEENS voel opkomen en moet dan ook haasten naar de WC. Echt acuut dus
Kheb t ook.. en t is erg lastig! soms wel paar x op een dag en soms een dag niet.. hihi ik denk dat t nu wel afneemt.. denk ik
ja hoor, hier nog een met "het tegenovergestelde probleem"... ik ben blij met de dagen dat ik "maar" 2x op een dag hoef ik had het trouwens ook altijd tijdens mn ovulatie en menstruatie. Hormoonschommelingen en sch**terij gingen bij mij dus altijd al hand in hand Maar inderdaad beter dan verstopping: je buik zit al vol genoeg!
Pfff nu deze nacht gewoon elk uur wakker geworden om te plassen en kwam er echt maar een beetje uit denk dat ik een blaasontsteking heb. Om het half uur moet ik plassen net even op straat moest naar huis rennen maar haalde het niet in mijn BROEK gedaan sjonge jonge wat een gedoe joh!!
haha hier ook hoor!!En op de rotste momenten!maar kan t echt niet houden en moet gewoon gaan had dit bij de eerste zwangerschap ook kwam niet zoveel aan toen!! Xx
Ik had ook vreselijk last van obstipatie, maar sinds een dag of 3 ook het tegenovergestelde! Soms moet ik gewoon rennen, haha!