Ben zo verdrietig...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RozeWolkje, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Vorige week had ik steeds wat slijmerig bruinverlies (echt druppeltjes) en volgens de VK geen reden tot onrust.
    Sinds zondag verlies ik echter regelmatig bloed en inmiddels ook stolsels... :cry:
    Gisteren bij de VK geweest en op de echo zag het vruchtje er prima uit (keurig vruchtzakje van 5 weken en geen strepen bloed wat kan duiden op een as miskraam) dus ze had nog hoop, maar gisteravond verloor ik zoveel bloed dat alle hoop bij mij nu echt weg is. Mijn vriend en ik hebben hard gehuild... we hebben al genoeg ellende gehad de laaste tijd dat mijn zwangerschap een lichtpuntje was... maandag moet ik weer voor controle/echo maar ik verwacht er niets meer van... :cry: :cry: :cry:
    Ik heb nu niet constant bloedverlies en het is nu bruin/zwart met af en toe stolsels maar nog geen vruchtzakje gezien. Ook geen zware krampen maar net als de afgelopen weken.
    Ik heb het wel erg koud en mijn borsten zijn nog steeds zwaar en opgezet.

Iemand die dit ook had en waar het toch positief is gelopen?
    Wachten tot maandag duurt nu nog zooooo lang... :cry:

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Heey wat klote zeg dit! Maar kon je niet eerder deze week terecht bij je vk? Ik hoop dat het goed meissie ik heb hier wel verhalen gelezen over bloedverlies en dat het kindje nog gewoon er zat..Ik hoop het beste voor je meid!

3. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    hoi rozewolkje,
    zou je heel graa ffies opbeuren,maar mss is dat valse hoop waar je dan op vastpint,maar...
    miss 2 beebjes geweest en eentje afgekomen,dat dachten ze bij mijn tweede mk ook,omdat ik veel bloed verloor en na twee dagen posi test,helaas een week naderhand was 't helemaal foute boel...
    dus ik wens je alle goeds toe en houd hoop tot maandag,maar houdt met alles rekening zolang je geen zekerheid hebt...

geluk is niet te koop...
    maar vloeit voort uit positieve hoop...

sterkte
    Bieps

4. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Sterkte meis.
    En kan je inderdaad niet eerder terecht anders moet je zolang in onzekerheid zitten.

5. koos

koos Actief lid

28 okt 2008
    232
    0
    0
    zevenaar
    hallo meid

ik heb ook donker bloed verloren in de begin van me zwangerschap en de laatste tijd ook weer eenkeer gehad maar niet echt stukjes ofzo :(
    maar bij mijn was het zo dat de placenta er voor en het kindje zich flink beweeg ,kan wezen dat die tegen de placenta aankomt en dat is al heel gevoelig enzo dat het heell snel gaat bloeden.

groeten koos

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik hoop echt dat het een bloeding is dat geen kwaad kan, heb wel eens verhalen hier gelezen dat vrouwen veel bloed verloren en dus van het ergste uitgingen maar toen eenmaal een echo werd gemaakt zagen ze een dansend kindje. Hoop dat het bij jou ook zo mag zijn. Ook heb ik gehoord dat als het bloed bruinig is, je je geen zorgen hoeft te maken want dat is "oud" bloed (dat er eingelijk nog uit moest) als het bloed helderrood is dan is er wat anders aan de hand. heb dat best wel vaak gehoord maar ik weet niet of dat echt waar is.

Bel gewoon naar je v.kundige en vraag of je eerder terecht kan het is niet niks om zo in onzekerheid te zitten. het is nou eenmaal hun baan om jou en je baby inm de gaten te houden.

heel veel succes.

7. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve reacties.

Ik ben gisteren voor controle/echo geweest en moet maandag weer voor controle/echo. Eerder weer heen gaan had geen zin omdat je nu alleen een vruchtzakje kunt zien. Volgende week is het 6 weken dus hopelijk zien we dan een hartje of is alles weg... :(

8. koos

koos Actief lid

28 okt 2008
    232
    0
    0
    zevenaar
    hallo rozewolkje,

ik ga voor je duimen meid :)

groeten koos

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Pfff meid wat een rottijd zeg voor je! Ik hoop zo voor je dat je volgende week gewoon een mooi kloppend hartje hoor!
    Ik duim ook voor je meid

10. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Pfff, ook vanaf hier heel veel sterkte. Dat is zo erg om te wachten zonder dat je iets kunt doen.
    Aan de ene kant hou je hoop, aan de andere kant is het zo k**

11. Trees

Trees Niet meer actief

oh wat naar zeg. Ik hoop op een wonder voor jullie [-o< Veel succes met het wachten en de onzekerheid. Ik weet hoe vreselijk lang de dagen dan kunnen duren.

Ik blijf eigenwijs voor jullie duimen!

12. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Och meis wat een nare situatie.. Ik wens je heel veel geluk!
    Ik duim voor je dat het toch goed mag gaan..

13. Niet meer actief

Bruin bloed schijnt oud bloed te zijn... evengoed hoop ik natuurlijk heel erg dat het goed is met jullie en dat je maandag een mooie hartslag gaat zien.
    Geen krampen is over het algemeen ook positief.

Het heeft natuurlijk weinig zin om te speculeren maar ik zal zeker voor je duimen en hoop dat alles goed blijkt te zijn maandag. Als je het echt niet volhoud tot dan, maak dan eerder een afspraak. Het is bijna niet te doen als je zo in de stress zit. Een vruchtzakje is zeker zichtbaar voor de 6 weken!

Heel veel sterkte en liefs

14. stresskippetje

stresskippetje Actief lid

24 dec 2008
    339
    0
    0
    O joh wat vreselijk spannend voor jullie !
    Froukje

15. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Ach wat een narigheid meid, ik hoop zo voor je dat het kindje gewoon blijfzitten.

Een zus van mij die heeft dit ook gehad, ook echt veel bloed, het droop lang haat been naar beneden, echte stolsels ook, zij d8 samen met de gyn ook dat het helemaal mis is, ze hadden al een kamer in het zh geregeld voor een eventuele curretage als het niet binnen 2 dagen er natuurlijk uit kwam zeg maar, mijn zus naar het zh en ze maakten voor de zkerheid een echo en het hartje klopte gewoon nog, alles was goed, kindje is inmiddels 5 jaar, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Ik wil je geen valse hoop geven maar het kan altijd 2 kanten opgaan!

veel serkte meid

16. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Al is het eventueel valse hoop het doet me toch goed om te horen dat het ook goed kan gaan.

Rare is ook dat ik sinds gistermiddag/avond nog maar een klein beetje bruin bloed verlies en ik voel me nog steeds mega zwanger... Ik heb ook geen vliesje gezien bij het naar het toilet gaan maar ja dat is misschien ook zo klein dat ik het gemist kan hebben.

Maar als je een miskraam hebt gehad heb je dan al snel een ander gevoel of blijf je nog een aantal dagen een zwanger gevoel houden?

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

een vriendin van me heeft een miskraam gehad. Ze voelde zich ook al een tijdje niet meer zwanger zei ze achteraf maar daar denk je natuurlijk niet aan op dat moment. Ze had een echo en daar zagen ze dus niks meer zitten geen vruchtzakje. Bij jou zag je dat wel las ik. Na de mskraam voelde ze zich snel niet meer zwanger. het was ook heel pril. Ik weet niet of het per persoon verschilt of je je snel niet meer zwanger voelt of wel. Het is denk ik wel positief dat je je nog zwanger voelt en dat er iets te zien was. Ik hoop echt dat het goedkomt meissie. Ik duim voor je. je hebt al gelezen van andere meiden dat het niet einde verhaal hoeft te zijn. Hou nog even hoop.

18. stresskippetje

24 dec 2008
    339
    0
    0
    Dat klinkt alweer iets positiever dan eerder vandaag !
    Gelukkig maar. Hopelijk is het snel maandag !

Froukje

19. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Vandaag heb ik af en toe wat sliertige bruin bloed verlies.
    Ook weer last van obstipatie terwijl ik de afgelopen dagen elke dag kon.

Ik vind het zwanger zijn nu al gewoon niet leuk meer. Ik vertrouw mijn lichaam niet meer en die onzekerheid... als het dan toch mis moet gaan, laat het dan ook meteen gebeuren maar waarom die hoop en onzekerheid?
    En als het wel blijft zitten, blijft het dan 9 maanden lang balanceren tussen hoop en wanhoop?
    Ik wil niet 9 maanden alleen maar zwanger zijn maar ook nog een normaal leven kunnen leiden.

20. stresskippetje

24 dec 2008
    339
    0
    0
    O meid wilde dat ik wat voor je kon doen......
    (((((((knuf))))))))
    Froukje

Deel Deze Pagina