innesteling op dag 27?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Monique79, Apr 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monique79

Monique79 Actief lid

Oct 19, 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    Ben sinds januari gestopt met de pil. had een cyclus van 25-25-18-? Zit nu op dag 27, heb al gerunde 2 weken krampjes in mijn baarmoeder, af en toe steken onder mijn oksels richting borsten en jeukend borsten, niet continu. Heb ook soms een ietwat misselijk gevoel en opboeren. Heb op dag 25 een test gedaan die gaf negatief aan en vanavond bruin verlies. Zou dit toch een innesteling kunnen zijn of is dit onwaarschijnlijk?. Groetjes Monique

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Monique,

het zou wel laat zijn voor een innesteling. Ik denk dat je helaas toch ongesteld zult worden, anders had je test wel positief aangegeven.

Mirjam

3. Monique79

Monique79 Actief lid

Oct 19, 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    Hoi miriam ben inderdaad vandaag ongesteld geworden, bedankt voor je reactie, groetjes Monique

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Monique,

jammer! Hopelijk volgende ronde meer succes!

Mirjam

5. Monique79

Monique79 Actief lid

Oct 19, 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    hoi bedankt maar er zal geen volgende ronde meer komen, partner wil geen 3e meer nu. Twijfel nu of het echt een menstruatie is, nl voor mijn doen erg weinig. Begon met bruin en nu 2 dgn iets rood en bruin gemengd. Heb mijn vorige zwangerschappen ook bloedverlies gehad nl. Tot hoeveel weken geeft een zwangerschapstest positief aan eigenlijk? Groetjes Monique

Share This Page